Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید صبح پنجشنبه  در دیدارسردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد،با بیان این مطلب که دشمن تمام راه‌ها برای فشار به ایران را امتحان کرده است گفتند: آنها شب و روز تلاش کردند ولی در نهایت به بن بست رسیدند و این تحریم نیز آخرین حربه آنها است که انشالله در آن هم شکست می خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به سه نقطه ضعف اساسی آمریکا اشاره کردند و افزودند: اولین نقطه ضعف آنها این است که در اوهامات به سر می برند؛ البته این اوهام را منافقین به آن ها تلقین می‌کنند؛ از مصادیق این توهمات آن است که چندی پیش رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که با خروج آمریکا از برجام، ایران متلاشی شده است و در تمام خیابان‌های آن اغتشاش برپاست.

آیت الله مکارم شیرازی نقطه ضعف دوم آمریکا را دروغ پردازی آنها دانستند و گفتند: دروغ پردازی سرمایه آنها است و با تکیه به این دروغ، به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند؛ همچنین نقطه ضعف سوم دشمن این است که خود را قیم دنیا می‌داند و می‌خواهد برای تمام کشورها تعیین تکلیف کند کشورها زیر بار این سخنان زور نمی‎روند و اروپا نیز از آمریکا اطاعت نکرد.

این  مرجع تقلید اظهارکرد: اطاعت از آمریکا برای کشورها ضرر و زیان‌های بسیاری دارد و آن‌ها مجبور می‌شوند که نفت را به قیمت بالاتر بخرند و در عوض عایدی برای آن‌ها ندارد.

وی با ذکر این مطلب که 13آبان هم می‌آید و اتفاقی برای کشور نمی‌افتد یادآورشدند: دشمن از تحریم که آخرین حربه خود است ناامید می‌شود، البته ناکامی دشمن در گرو این است که تمام مردم و مسئولین با یکدیگر متحد باشند.

 آیت الله مکارم شیرازی با مخاطب قراردادن مردم اظهارکردند: باید مردم را متوجه کرد که آن چیزی که در رسانه‌های خارجی و فضای مجازی علیه کشور و انقلاب اسلامی منتشر می‌شود، دروغ است.

وی در ادامه به اهداف آمریکا اشاره کردند و گفتند: آمریکا در مذاکره به دنبال چند هدف است، از بین رفتن موشک‌های کشور، انحلال سپاه پاسداران و کنار آمدن با اسرائیل و گروه‌های وهابی از این اهداف است که جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان نمی‌تواند این موضوعات را بپذیرد.

این مرجع تقلید یادآورشدند: در این شرایط کشور ما راهی جز راه مقاوت در برابر آمریکا ندارد، تاکید کرد: اگر مقاومت کنیم و همه متحد باشیم دشمن قطعا در این راه هم شکست می‌خورد و انشالله پایان شب سیه، سپید است و قطعا نیز با عنایات الهی چنین خواهد شد.

وی در پایان به مساله حماسه اربعین اشاره کردند و گفتند: چه در مراسم اربعین و چه در پیاده روی جاماندگان اربعین که در شهرهای مختلف بسیار با شکوه برگزار شد خیرات و برکات عظیمی وجوددارد که قطعا تاثیر بسیاری بر روی دشمن گذاشت و اتحاد ملت ایران را به دشمنان نشان داد.

انتهای پیام/ش

دیدار رئیس پدافند غیر عامل کشور با آیت الله مکارم شیرازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است