Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از مناطق اشغالی شمال سوریه خبر می‌رسد، درگیری میان گروه‌های تروریستی به اوج رسیده است و در ۲۴ ساعت گذشته شمار دیگری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر تروریستی جبهه وطنیه للتحریر حملات سنگینی را علیه تروریست‌های هیات تحریر الشام در حومه غربی شهر حلب ترتیب دادند و موفق شدند ضربات مهلکی را به طرف مقابل وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید :حمله موشکی جنبش النجباء عراق به مواضع داعش در سوریه

به گفته منابع میدانی، تروریست‌های جبهه وطنیه للتحریر پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته توانستند تروریست‌های هیات تحریرالشام را عقب برانند و منطقه «جمعیه النور» را در جنوب شهرک «عندان» به اشغال دربیاورند.

گفته شده، عناصر تروریستی جبهه وطنیه للتحریر ایستگاه دفاعی تروریست‌های هیات تحریرالشام را هم در ورودی شهرک «یاقد العدس» در شمال غرب استان حلب به اشغال خود درآوردند.

 درگیری‌های گسترده و سنگین میان گروه‌های تروریستی جبهه وطنیه للتحریر و هیات تحریرالشام در حومه شهرک «داره العزه» در شمال غرب استان حلب و مرز‌های مشترک با استان ادلب ادامه دارد و مناطق میان طرفین دست به دست می‌شود.

گروه‌های تروریستی در تلاش هستند با اشغال مناطق بیشتر و افزایش دامنه نفوذ خود در نقاط اشغالی شمالی سوریه در آینده امتیازات قابل توجه تری را کسب کنند و از نابودی خود جلوگیری کنند.

از مناطق مرزی سوریه و ترکیه خبر می‌رسد، گروه‌های تروریستی ۲۰ مخزن ۱۰ لیتری حامل کُلر را به نقاط اشغالی در شمال استان حلب انتقال داده اند و در حال ساخت مواد شیمیایی برای اجرای سناریوی دروغین حمله شیمیایی هستند.

همزمان با در معرض خطر قرار گرفتن توافق آنکارا - مسکو برای ایجاد منطقه غیر نظامی عاری از گروه‌های تروریستی، حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تروریست‌ها تلاش می‌کنند تا این حملات شیمیایی را به دولت سوریه نسبت دهند تا از عملیات نیرو‌های ارتش این کشور برای پاکسازی مناطق اشغالی در محور شمالی جلوگیری کنند.

منبع میزان

انتهای پیام/

افزایش تحرکات حامیان تروریست‌ها برای اجرای سناریوی دروغین حمله شیمیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه های سیاسی سوریه تحولات منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه

وزارت دفاع سوریه امروز اعلام کرد که نیرو‌های ارتش این کشور تجهیزات تروریست‌ها در حومه ادلب و حلب را هدف قرار داده و با همکاری روسیه چند پهپاد را در حومه لاذقیه منهدم کردند.

وزارت دفاع سوریه با انتشار ویدیویی از هدف قرار دادن خودرو‌های زرهی تروریست‌ها و سرنگون شدن تعدادی پهپاد با همکاری نیرو‌های روسی خبر داد.

هفته گذشته نیز یگان‌های توپخانه و موشکی ارتش سوریه، مواضع گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر تروریست‌های هم پیمان آن را در حومه شهر ادلب و غرب شهر حلب هدف قرار دادند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی