Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی،با نفوذ جریان های شمالی به سواحل دریای خزر،روزهای پنجشنبه و جمعه بارش باران و وزش باد در سواحل غربی دریای خزر،اردبیل،شمال آذربایجان شرقی،خراسان شمالی،شمال خراسان رضوی،ارتفاعات البرز در استان های قزوین، البرز و تهران پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشینه بارش،پنجشنبه و جمعه در گیلان و مازندران خواهد بود. روز جمعه بارش در ارتفاعات تهران،البرز،مازندران و سمنان به شکل برف رخ خواهد داد.    با توجه به نفوذ هوای سرد،دمای هوا روز پنجشنبه در استان های گیلان و اردبیل تا 6 الی 8 درجه و روز جمعه در استان مازندران بین 4 الی 6 درجه کاهش یافته و این هوای سرد تا اواسط هفته آینده در این مناطق ماندگار خواهد بود. در بعد از ظهر پنجشنبه و روز جمعه شرق خلیج فارس،تنگه هرمز و دریای عمان و همچنین دریای خزر مواج پیش بینی می شود.   طی روز پنجشنبه برای پاره ای از مناطق خراسان جنوبی،شرق سیستان و بلوچستان،شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد نسبتا شدید و احتمال گردوخاک و طی روز جمعه برای نوار شرقی و همچنین شرق هرمزگان وزش باد شدید و گردوخاک و در منطقه زابل توفان گردوخاک و در منطقه زابل توفان گردوخاک پیش بینی می شود.   در نهایت برای روز  شنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر انتظار خواهیم داشت.       انتهای پیام/   کاهش 8 درجه ای هوا در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه وشهرسازی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان، بررسی خروجی مدل‌های هواشناسی نشان دهنده خروج تدریجی سامانه ناپایدار تا اواسط وقت امروز از استان وپایداری جو تا نیمه روز جمعه ۳۱ فروردین است.
براین اساس امروز شرایط جوی بصورت ابری در اوایل روز بارش پراکنده در مناطق جنوب وجنوب شرق استان، گاهی وزش باد شدید وتندباد لحظه‌ای بتدریج از بعداز ظهر کاهش ابر پیش بینی می‌شود.
همچنین از روز پنج شنبه تا بعدازظهر جمعه جوی پایدار خواهد بود که بتدریج از بعداز ظهر جمعه با گذر امواج ضعیف شاهد ناپایداری تا اوایل هفته بویژه در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب خواهیم بود.
کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سردتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا