Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  محمدرضا نجفی  گفت: طرح مفهومی کاری که درصدد انجامش هستیم در اتاق فکری هیات تحقیق که متشکل از کارشناسان حوزه‌های مختلف و افراد با تجربه و کار بلد است، تهیه شد. این نقشه راه به نحوی چشم‌اندازی روشن برای پروژه تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور ارائه می‌دهد که در پی آن بتوان راهبردها، سیاستها، الزامات و باید و نبایدهای کار را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از ارائه این مانیفست به هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص در هفته آینده خبر داد و افزود: این طرح و نقشه راه در اتاق فکر هیات تهیه و نهایی شد و طی هفته آینده به هیات رییسه هیات تحقیق و بعد به بقیه اعضا ارائه می‌شود و پس از تصویب در هیات تحقیق و تفحص به مانیفست کاری‌مان تبدیل می‌شود.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: عملکرد و دستاوردهای هیات تحقیق و تفحص باید قابل اندازه‌گیری باشد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تحقیق و تفحص صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت

سرهنگ پاسدار کاظم کبیری اظهار داشت: در هفته نخست اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با هفته ملی سلامت، ۳۰ تیم روز به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان‌های استان اعزام شد.

وی افزود: این تیم‌ها شامل دندانپزشکی، تیم‌های تک تخصصی، تیم‌های بهداشتی درمانی و آموزشی عمومی بصورت جهادی، ۱۰ هزار و ۷۶۸ نفر خدمت رایگان ارائه کردند.
 
سرهنگ پاسدار کبیری ادامه داد: معاینه و ویزیت ۱۲۰ نفر از سوی پزشک متخصص داخلی و پزشک متخصص زنان، معاینه و ویزیت ۵۷۹ نفر توسط پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی برای ۱۴۰ نفر و ارائه داروی رایگان برای ۶۷۹ نفر از جمله این خدمات جهادی در هفته سلامت بود.

 وی ادامه داد: همچنین در این هفته ۲۴۲ نفر توسط کارشناسان سلامت روان مشاوره روانشناسی شدند و کارشناسان مراقب سلامت به دو هزار و ۵۷۶ نفر آموزش‌های بهداشتی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

خدمات‌دهی به بیش از ۲۷ هزار نفر در مراکز درمانی

وی افزود: مشاوره‌ای تغذیه برای ۴۲۶ نفر، آموزش‌های فرهنگی (فرزند آوری) برای ۱۰۳ نفر، پایش و غربالگری فشارخون و قندخون بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از دیگر خدمات ارائه شده بسیجیان جامعه پزشکی در هفته سلامت ۱۴۰۳ بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی درمانی و تخصصی، برنامه‌های فرهنگی هنری، تعلیم و تربیت، علمی پژوهشی نیز در مناطق مختلف استان اجرا گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید