Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ استان خراسان شمالی از تاکستان‌های وسیعی برخوردار است و این زمین‌ها هرساله محصولات انگور مرغوبی را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهند، اما ناهمخوانی قیمت تمام شده با مبلغ ورود به بازار، یکی از مشکلات اساسی آنها به شمار می‌رود.

بعضی از کشاورزان نیز ترجیح می‌دهند انگور را به کشمش تبدیل کنند تا فوریت آن برای فروش کاسته و از خراب شدن محصول جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی اشتغال دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های ویژه روزه‌داری برای افراد مبتلا به کم‌وزنی

برخی مبتلا به کم وزنی هستند، اما توان روزه‌گرفتن را دارند؛ این افراد با در نظر گرفتن چند توصیه می‌توانند روزه بگیرند و وزن خود را از دست ندهند.

به گزارش ایسنا، افرادی که مبتلا به کم وزنی هستند در وعده افطار از شیربرنج، شله‌زرد، فرنی، کاچی، مربا‌های خانگی و شیره‌انگور استفاده کنند. همچنین «جوانه‌ها» که ماده غذایی مقوی حساب می‌آیند، می‌توانند به عنوان سالاد استفاده شوند. همچنین شیره‌انگور و آبلیموشکر می‌توانند به عنوان چاشنی سالاد استفاده شوند.

بنابر اعلام دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، استفاده از حلوا ارده و ترکیب ارده با شیره انگور چندان توصیه نمی‌شود، اما افرادی که مبتلا به کم وزنی هستند، می‌توانند دوبار در هفته از این مواد غذایی استفاده کنند.

افرادی که مبتلا به کم وزنی هستند میان دو وعده سحری و افطار می‌توانند شیر بادام، ترکیب پودر بادام و شکر، قوتو نخود، قوتو نارگیل و مقداری عسل بخورند. 

افرادی که دارای کم وزنی هستند، حدود ۱۵ دقیقه قبل از وعده سحری به منظور افزایش اشتها یک قاشق مرباخوری رب انار یا سکنجبین بخورند. همچنین ته‌چین مرغ، ته‌چین گوشت، شوربای گوشت و حلیم می‌توانند به عنوان وعده سحری استفاده شوند. همچنین ترشی‌های کم ضرر مانند رب انار و آب نارنج هم در کنار وعده سحری می‌توانند استفاده شوند.

tags # رژیم غذایی ، ماه رمضان سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران بجنورد به دلیل شرایط نامساعد جوی
  • نکات روزه‌داری برای افراد مبتلا به کم‌وزنی
  • نکات طلایی روزه داری برای افراد مبتلا به کم‌وزنی
  • توصیه‌های ویژه روزه‌داری برای افراد مبتلا به کم‌وزنی
  • تخفیف جذاب تا عید/خرید انواع نهال فقط ۲۹ هزار تومان «نهالستان پالیز»
  • تخفیف جذاب تا عید/خرید انواع نهال فقظ ۲۹ هزار تومان «نهالستان پالیز»
  • خرید نهال لیبل‌دار میوه و بادام، فقط ۳۰ هزار تومان
  • حال نامساعد دو جوان قربانی آتش بازی‌های چهارشنبه سوری در مشهد
  • این کشور، بزرگترین تولیدکننده تریاک جهان شد (فیلم)
  • کسادی بازار فروش و صادرات محصولات کشاورزی در دزفول+فیلم