Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، یاسر الحوری، دبیرکل شورای عالی سیاسی یمن، تاکید کرد اگر آمریکا واقعا خواهان توقف جنگ در یمن است، باید از عوامل خود بخواهد جنگ را متوقف کنند.

یاسر الحوری در مصاحبه با این شبکه افزود: ما هدف تهاجم ظالمانه عربستان و امارات قرار گرفته‌ایم که با هدایت و فرماندهی آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین صاحب نفوذان جهانی اگر خواهان توقف جنگ هستند، فقط باید عوامل خود را متوقف کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما چشم طمعی در منطقه نداریم و به هیچ کسی حمله نکرده‌ایم. ما فقط از حاکمیت و استقلال یمن دفاع می‌کنیم. ما این جنگ را نبرد برای دفاع از کرامت، شرافت، سرزمین و ناموس خود و حتی دفاع از وحدت، استقلال و حاکمیت ملی یمن می‌دانیم. در مذاکرات، امکان بررسی هر نوع راه حل سیاسی وجود دارد. راه حل سیاسی باید با هدف برقراری صلح عادلانه در یمن باشد. ما از برقراری چنین صلحی حمایت می‌کنیم. ما به هیچ وجه، تجزیه یمن را به شیوه‌های مختلفی که ممکن است آمریکا و انگلیس مطرح کنند، نخواهیم پذیرفت. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن آمریکا عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه غزه تنها نیست، گفت: قلب سیاسی آمریکا نمی‌تواند با آرامش بتپد و حجت‌های قوی برای آن است که نشان دهیم به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در مراسم چهلم سردار محمدرضا زاهدی اظهار کرد: ما چهره در حال احتضار موجودیت مصنوعی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم و در این مسیر عملیات طوفان‌الاقصی یک شکست اطلاعاتی کامل بر پیکره اطلاعاتی‌ترین رژیم جهان بود و قدرت و عظمت را در مقاومتی بی‌پایان نشان داد.

وی افزود: وعده صادق نشان داد که پرتراکم‌ترین منطقه پدافندی جهان تا آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب که سرزمینشان را مبدا عملیات آن‌ها قرار داده‌اند، چگونه در برابر هجوم محدود و بدون غافلگیری، قابل نفوذ و شکست‌پذیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه غزه تنها نیست، گفت: قلب سیاسی آمریکا نمی‌تواند با آرامش بتپد و حجت‌های قوی برای آن است که نشان دهیم به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751400

دیگر خبرها

  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند