Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@22:22:53 GMT

برپایی همایش نوجوان بسیجی ، رهبر کوچک

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۲۳۶۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به نوجوانان و جوانان دانش آموز گفت : دانش آموزان نوجوان و با استعداد ایران اسلامی امید کشور و آینده ساز میهن هستند و باید از این پتانسیل نهایت بهره را گرفت.
 آیت الله فلاحتی با اشاره به هجمه های دشمنان برای انحطاط اخلاقی نوجوانان و جوانان افزود : اگر جوانان را تنها بگذاریم و آنان را حمایت نکنیم میدان را برای سوء استفاده دشمنان باز کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با اشاره به اجتماع عظیم اربعین حسینی و حضور جوانان در این مراسم گفت : این امر نشان دهنده اعتقادات عمیق جوانان و مایه مباهات ایران اسلامی است.
 نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان از دانش آموزان خواست با دانش افزایی وعلم آموزی بیشتر و تقویت روح و جسم خود برای اعتلای کشور تلاش کنند.
سرهنگ رفاهتی رییس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان هم گزارشی از عملکرد سالانه این سازمان داد و گفت : اجرای رزمایش پدافند غیرعامل ، برگزاری اردوهای علمی -آموزشی و اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی از مهم ترین برنامه های سازمان بسیح دانش آموزی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گیلان رشت نوجوان بسیج نماینده ولی فقیه در گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمود یوسفی‌فر افزود: به مناسبت هفته مشاغل و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و به مدت سه روزبرای بازدید عموم دایر است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۲۵ غرفه دارد افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی