Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:07:39 GMT

کشف ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در چابهار

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۲۷۱۵

کشف ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در چابهار

سردار " احمد طاهری" در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی شهید یدالهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور" چابهار – جکیگور" به یک دستگاه تریلی کانتینر دار مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی خودرو برای بررسی بیشتر به اداره قاچاق کالا و ارز شهرستان چابهار منتقل و با حضور نماینده گمرک در بازرسی از آن ۳۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: خودرو تریلی توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

کد خبر 4447116

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد طاهری چابهار نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب شیراز کرمانشاه سنندج شهرکرد زائران اربعین سانحه تصادف مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان