Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:24:13 GMT

هیچ تمایلی برای نامزدی شهرداری تهران ندارم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۲۷۲۴

هیچ تمایلی برای نامزدی شهرداری تهران ندارم

کیش - ایرنا - انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خواستار حذف نام خود از فهرست نامزدهای شهرداری تهران شد و گفت: هیچ تمایلی برای نامزدی آن شهرداری ندارم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد ابراهیم انصاری لاری در نامه ای خطاب به محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران نوشت: نظر به اینکه اینجانب هیچ قصد و تمایلی برای نامزدی شهرداری تهران ندارم، استدعا دارم نام اینجانب را از فهرست نامزدهای شهرداری تهران حذف بفرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انصاری لاری دراین دومین بار است که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نامزدی شهرداری تهران را رد می کند.
محمد ابراهیم انصاری لاری مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با حکم حسن روحانی از سال 1396 تاکنون مدیریت منطقه آزاد کیش را بر عهده دارد.
دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری ( متولد ۱۶ آبان ماه ۱۳۳۹ در لار) دانش‌آموخته حقوق و جزو مؤسسان جهادسازندگی لارستان است.
وی در سال ۱۳۶۲ با کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته حقوق دانشگاه تهران به تحصیل مشغول و هم‌زمان مدیر کل بازرسی و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت و با روزنامه‌های کیهان، جمهوری اسلامی و اطلاعات در سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۷ همکاری می‌کند.
انصاری لاری استاندار سابق بوشهر (مهر ماه ۱۳۷۶ تا شهریور ماه ۱۳۷۸)، استاندار سابق استان فارس (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴) و رئیس سازمان ثبت احوال ایران در دولت محمد خاتمی بود.
وی قبل از انتصاب به سمت‌های سیاسی، کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدتی نیز معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال را بر عهده داشت.
عضویت در شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران، مؤسسه رسانه‌های تصویری، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و چاپ و انتشارات چندین کتاب و مقاله از دیگر فعالیت‌های فرهنگی او در این سال‌ها است.
1341 / 1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات نامزدي شهرداري انصاري لاري كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات حریق در خیابان لاله‌زار را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم