Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه هفت هزار و ۴۸۵ نفر زائر از استان گیلان و ۱۱ هزار و ۸۷۵ نفر زائر خارجی بودند گفت: حضور این تعداد زائر خارجی نسبت به ایام اربعین سیدالشهدا(ع) در سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشت.

به گزارش قدس آنلاین ،محمدرضا نازک کار با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار کرد: از ابتدای سفر معنوی پیاده‌روی اربعین ۱۹ هزار و ۳۶۰ نفر زائر گیلانی و خارجی از کشورهای روسیه، آذربایجان و گرجستان از مرز آستارا وارد کشور شدند و از مرز مهران به کربلا رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عزیمت هفت هزار و ۴۸۵ نفر زائر گیلانی و ۱۱ هزار و ۸۷۵ نفر زائر خارجی از گیلان به کربلای معلی افزود: حضور این تعداد زائر خارجی نسبت به ایام اربعین سیدالشهدا(ع) در سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشت که با ۴۷ دستگاه اتوبوس به مرز مهران رهسپار شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از ۱۲۸ سفر منفرد و حرکت ۱۱۹ اتوبوس دربستی از گیلان به مرز مهران خبر داد و گفت: تا شب گذشته ۱۱۴ دستگاه اتوبوس زوار اربعین به سمت گیلان حرکت کردند که حدود چهار هزار و ۷۱۸ مسافر زائر کربلای معلی را به استان باز می‌گرداند.

نازک کار با اشاره به ازدیاد زوار در اربعین امسال بیان کرد: تمام مسافرت‌های امسال دست‌اندرکاران حمل‌ونقل جاده‌ای طی ابلاغیه‌ای کنسل شد تا بتوانیم عزیزان زائر را به سلامت از مرز مهران به استان گیلان بازگردانیم.

منبع : فارس

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اربعین حسینی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان

رئیس شعبه هما در مازندران و گلستان از افزایش ۲۰ درصدی زایران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان نسبت به سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، جلسه هماهنگی انجام پروازهای حج تمتع 1403 از فرودگاه گرگان با حضور رئیس ‌هما‌ در دو استان مازندران و گلستان، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان، مدیرکل حج و زیارت، مدیران استانی و عوامل کاروان‌های اعزامی حج تمتع این استان برگزار شد.

رئیس  هما‌ در دو استان مازندران و گلستان،  در این جلسه، ارائه خدمات به زائران ضیوف الرحمن را از افتخارات "هما" دانست و گفت: ارائه خدمات مطلوب، انجام پروازهای ایمن و بدون تاخیر همواره مد نظر مدیران و کارکنان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

سعید بیانی در ادامه افزود: تعداد زائران برنامه‌ریزی شده استان گلستان در حج تمتع 1403 تعداد 5 هزار و 124 نفر است که در قالب 21 پرواز از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد که تعداد زائر سال جاری نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش دارد.

وی از همکاری مسئولان فرودگاه گرگان در ارتباط با تسهیل تردد همکاران عملیاتی "هما" به ویژه در زمان بازگشت تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • همیاری کشاورزان گیلانی با رسم ایلجار
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان