Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم:بر اساس گزارش عملکرد سامانه نیما، در دو روز کاری قیمت فروش ارز صادراتی به صرافان در کانال ۸۹۰۰ تومان ثابت مانده است.

بر این اساس در آخرین روز کاری بازار ثانویه، حدود ۱۱۳ میلیون یورو ارز حاصل از صادرات به این بازار تزریق شده که نسبت به روز کاری قبل ۱۳ میلیون یورو بیشتر بوده است.

به گزارش تسنیم، بازار ثانویه ارزی از نیمه مرداد ماه سال جاری در شکل جدید خود اغاز به کار کرده است و بر این اساس کلیه صادرکنندگان باید ۹۰ درصد ارز حاصل از صادرات را خود را به کشور بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارز مورد نیاز کالا‌های وارداتی گروه ۲ و ۳ نیز از طریق ارز حاصل از صادرات که در اختیار صرافان قرار میگیرد تامین می‌گردد. تا کنون حدود ۴.۷ میلیارد یورو ارز حاصل از صادرات در سامانه نیما تزریق شده و ۴.۱ میلیارد یورو نیز در اختیار واردکنندگان قرار گرفته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازار ثانویه ارزی ارز صادراتی قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرنگار مهر، در معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۵۸۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۶۳۲ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۹۸۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۸۰۱ تومان رسیده است.

اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۱۴۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۳۳۶ تومان است.

کد خبر 6098114 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • ضرورت توسعه صاردات سیمان
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست