Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@18:57:46 GMT

فصل رهاسازی بچه ماهیها در قفس فرارسید

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۳۳۷۵

فصل رهاسازی بچه ماهیها در قفس فرارسید

ذبیح الله غریب روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این طرح ، پشت دریاچه سد کارون 4 در چهارمحال و بختیاری اجرایی می شود.
وی گفت: بچه ماهی های رهاسازی شده بین 70 تا80 گرم وزن دارند که در راستای اجرایی شدن برنامه اقتصاد مقاومتی و تا پایان برنامه ششم توسعه ، میزان تولید ماهی در قفس باید به 4 هزار تن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غریب، از تولید و برداشت 700 تن ماهی پرورش در قفس استان طی سالجاری خبر داد و گفت: این میزان ماهی، با کیفیت مطلوب وارد بازار مصرف شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان متذکر شد: با اجرای این طرح ملی برای حدود 70 نفر بصورت مستقیم و 150 نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی می شود.
به گزارش ایرنا، در طرح پرورش ماهی در قفس، ماهی درون یک قفس فلزی یا سبد قرار می گیرد و آب به صورت آزاد بین منبع آبی و قفس در جریان است.
هم اینک 429 مزرعه پرورش ماهی مجاز و 10 مزرعه تکثیر ماهی سردآبی در چهارمحال و بختیاری فعال است.
چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه های کارون، زاینده رود و بخشی از دز است که سالانه با تولید 23 هزار تن ماهی سردآبی، این استان مقام نخست تولید ماهی قزل آلای کشور را دارد.
6199/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اقتصاد مقاومتی پرورش ماهی چهارمحال و بختیاری سازمان جهاد کشاورزی استان وزن راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری