Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - دور برگشت رقابت های تکواندو پومسه بانوان قهرمانی منطقه یک کشور جام نشاط از روز پنجشنبه در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایر نا در این دوره از رقابت ها ، 257 تکواندوکار از استان های مختلف کشور حضور دارند که در بخش انفرادی در اوزان مختلف و در دو رده استاندارد و ابداعی و همچنین در بخش تیمی در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان لیگ های فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری این رقابت ها در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تکواندوکاران حاضر در این دوره از مسابقات ، در هفته های اول تا سوم دور برگشت مرحله پایانی لیگ منطقه یک پومسه کشور رقابت می کنند.
محمد کرمی افزود: تکواندوکاران حاضر در بخش پومسه در این دوره از رقابت ها از استان های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، ایلام، البرز، تهران، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، مازندران، کردستان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، لرستان، مرکزی و همدان حضور یافته اند.
وی اضافه کرد: این رقابت‌ها در بخش انفرادی استاندارد در رده‌های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال و بالای 51 سال پیگیری می شود و در بخش ابداعی نیز در رده‌ های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 به اجرای فرم می‌پردازند.
رئیس سازمان لیگ های فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری رقابت های تکواندو پومسه در بخش انفرادی ، رقابت های تیمی نیز با حضور 33 تیم در رده های سنی زیر 14 سال ، 15 تا 17 سال ، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال برگزار می شود.
به گفته کرمی، پس از پایان رقابت های تکواندو پومسه بانوان مناطق کشور که پنجشنبه شب به پایان خواهد رسید، رقابت های پومسه مردان لیگ منطقه یک کشور نیز از فردا (جمعه) در سالن شش هزار نفره شهدای رشت آغاز خواهد شد.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو مسابقات قهرماني گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود

مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می‌شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو