Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا می‌خواهد با اعمال تحریم‌های جدید انتقام ۱۳ آبان‌های ۴۰ سال اخیر را بگیرد. ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ استانها فارس نظرات

جمشید جعفرپور در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه 13 آبان و مرور اتفاقات این روز برای نسل جوان الهام‌بخش است، اظهار داشت: نخستین اتفاق در این روز تبعید حضرت امام (ره) به دلیل مبارزه با استکبار بود که نتیجه این مبارزه به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 13 آبان یادآور کشتار دانش‌آموزان توسط ایادی استکبار است، گفت: این اتفاق در کنار حرکت خودجوش دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان دهنده این است که استکبار جهانی همواره به دنبال منافع خودش است و در  این میان از انجام هیچ کاری ابا ندارد. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: 13 آبان امسال و مسائلی که درباره اعمال تحریم‌های جدید مطرح می‌شود، نماد دیگری از دشمنی‌ پایان‌ناپذیر آمریکا با ملت ایران است که می‌خواهد با اعمال تحریم انتقام 13 آبان‌های 40 سال اخیر را بگیرد. 

جعفرپور با بیان اینکه در این شرایط هم ملت ایران و هم مسئولان قوای سه گانه وظایفی دارند، بیان کرد: مردم و مسئولان باید با حفظ وحدت و همدلی از رهنمودهای مقام معظم رهبری پیروی کنند و بدون اختلاف و شکافی فرامین رهبری را پیگیری و اجرا کنند. 

وی با بیان اینکه قوای سه‌گانه باید همراهی و همدلی خود را به مردم نشان دهند، عنوان کرد: باید به مردم اعلام کنند و نشان دهند که هدف دشمن ایجاد فشار و جنگ روانی است و با فعالیت و تلاش بیشتر به مردم این اطمینان را بدهند که دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. 

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم را نسبت به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ناامید کند، تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند و فشار اقتصادی بر مردم را کاهش دهند و اقشار ضعیف را بیش از پیش مورد حمایت قرار دهند. 

جعفرپور با بیان نقش مردم خاطرنشان کرد: مردم نیز نباید فریب جنگ روانی دشمن را بخورند و نسبت به آنچه در فضای مجازی در راستای القای ناامیدی و دلسردی تولید و بازنشر می‌شود، بی‌اعتماد باشند و در مقابل به توانمندی و ظرفیت‌های کشور اعتماد کنند. 

وی اظهار داشت: اگر در این شرایط هم مردم و هم مسئولان به وظایف خود عمل کنند، مطمئن باشند در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانیم از این گردنه و پرتگاهی که دشمن تدارک دیده به سلامت عبور کنیم. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز گفت: رسانه‌‌ها چه مکتوب و چه در فضای مجازی باید شرایط قبل از انقلاب را ترسیم و به نسل جوان که آن دوران را درک نکرده، نشان دهند تا قدر نعمت آزادی و استقلال را بدانند. 

جعفرپور با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی چشمگیر است و نباید در زیر کاستی‌ها مخفی بماند، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها آموزشی، عمرانی و فرهنگی از دید ناظران بین‌المللی و گاه دشمنان پنهان نمانده و به این مسئله اعتراف کرده‌اند. 

وی بیان کرد: رسانه‌ها باید قضاوت‌های دیگران درباره انقلاب اسلامی و اعترافات نهادهای بین‌المللی درباره دستاوردهای انقلاب را بیان کنند تا مردم مطمئن شوند که با وجود تمامی مشکلات و کاستی‌ها نتیجه تلاش این 40 سال فوق‌العاده بوده و ادامه این مسیر سبب می‌شود که از عهده حل مشکلات پیش‌رو نیز برآئیم. 

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر