Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  با پایان بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، قرعه‌کشی مرحله بعدی این رقابت‌ها برگزار شد که بر این اساس در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، تیم‌های همشهری آرسنال و تاتنهام باید به مصاف یکدیگر بروند.

بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس از روز ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) آغاز می‌شود و در جریان آنها، آرسنال ورزشگاه خانگی‌اش امارات میزان دیگر تیم شمال لندن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاتنهام برای رسیدن به این مرحله، دیگر حریف همشهری‌اش وستهام را شکست داد. آرسنال هم با نتیجه ۲ بر یک بلکپول را از پیش رو برداشت که در این مسابقه هر دو تیم ۱۰ نفره به کارشان پایان دادند.

آرسنال و تاتنهام در حالی در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه برابر هم قرار می‌گیرند که روز دوم دسامبر (۱۱ آذر) هم باید در لیگ برتر دربی لندن را برگزار کنند.

پیروزی دشوار آرسنال برابر بلکپول در خانه/ ماجراجویی‌های لمپارد مقابل تیم سابقش پایان یافت


در همین حال تیم فوتبال چلسی نیز که شب گذشته (چهارشنبه) تیم دسته اولی دربی کانتی تحت هدایت فرانک لمپارد (تیمی که منچستریونایتد را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد) با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد، در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف بورنموثی برود که بر نوریچ غلبه کرد.

در سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی، تیم بورتون آلبیون که ناتینگهام فارست را حذف کرد، با میدلزبورو، یکی دیگر از تیم‌های دسته اول فوتبال انگلیس مصاف خواهد داشت، تیمی که کریستال‌پالاس را حذف کرده است.

تیم‌های آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی هنوز مشخص نیستند. آن بازی، در یک سوی مسدان برنده مصاف امشب تیم‌های منچسترسیتی و فولام قرار خواهد گرفت و در سوی دیگر برنده مصاف تیم‌های لسترسیتی و ساوتهمپتون که به دلیل درگشت مالک باشگاه لسترسیتی در حادثه سقوط هلی‌کوپتر به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/  

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی

تیم‌های ملی فوتسال تایلند، ویتنام، ازبکستان و عراق به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای سوم و پایانی گروه‌های اول و دوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که هفدهمین دوره آن هم‌اکنون در کشور تایلند برگزار می‌شود روز گذشته _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ پیگیری شد و تیم‌های ملی فوتسال تایلند به‌همراه ویتنام از گروه اول و همچنین عراق به‌همراه ازبکستان از گروه دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

تایلند - ویتنام

رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود در گروه A به پایان رسید و تیم‌های ملی تایلند به‌همراه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند و میانمار و چین از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

این دیدارها روز یک‌شنبه به صورت همزمان از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد و تایلند موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ویتنام عبور کند و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

میانمار - چین

در دیگر مسابقه گروه اول رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک میانمار خاتمه یافت.

بدین ترتیب در جدول این گروه تایلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد و ویتنام با چهار امتیاز و تفاضل‌گل صفر در رده دوم قرار گرفت. میانمار با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی‌سه سوم شد و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را کسب کند. چین هم بدون امتیاز به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

عراق - استرالیا

عراق در یکی از بازی‌های پایانی گروه دوم جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، استرالیا را با شکست شش بر دو بدرقه کرد تا با شش امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کند. عربستان و استرالیا هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز حذف شدند.

ازبکستان - عربستان‌سعودی

در دیگر دیدار گروه B تیم‌ملی فوتسال ازبکستان توانست با نتیجه سه بر یک از سد عربستان بگذرد تا همانند تایلند، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن به یک‌چهارم نهایی برسد.

با توجه به نتایج دو گروه نخست جام، تایلند از ساعت ۱۴:۳۰ روز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ (به وقت ایران) مقابل عراق صف‌آرایی می‌کند و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ همین روز مقابل ویتنام به میدان می‌رود.

کد خبر 746809

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال