Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی باشگاه سپیدرود رشت می‌گوید: برای سه امتیاز مسابقه پا به میدان می‌گذاریم اما بی‌گدار به آب نمی‌زنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا امامی‌فر مربی باشگاه سپیدرود رشت در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پارس جنوبی جم در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: فردا یک بازی مهم با پارس جنوبی جم خواهیم داشت. به نظر من آقای تارتار و همکارانشان توانستند تفکرشان در این تیم را  پیاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع تفکر نسبت به پارسال متفاوت شده و نوع بازی‌شان نسبت به سال قبل تغییر پیدا کرده است و با ترکیب جوانان و با تجربه‌هایی مثل محسن بنگر و محمد نوری بازی متفاوتی را به نمایش می‌گذارند. ما با توجه به آمار و آنالیزی که روی این تیم داشتیم توانستیم یک شناخت نسبی داشته باشیم.

او ادامه داد: تجربیات خوبی در بازی‌های گذشته مخصوصا در بازی با تراکتورسازی توانستیم به دست آوریم اما حداقل امتیاز را متاسفانه نتوانستیم به دست آوریم ولی این بازی نکات مثبتی را داشت که می‌توانیم در بازی‌های آینده استفاده کنیم. مسلما برای سه امتیاز مسابقه پا به میدان می‌گذاریم اما بی‌گدار به آب نمی‌زنیم. پارس جنوبی تیم دونده و جنگنده‌ای است و آقای کریمی هم نسبت به این مسائل اشراف دارند و در این بازی تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را به دست آوریم. این اتفاق رغم نمی‌خورد مگر با حمایت هواداران سپیدرود که هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند. اگر آن‌ها در این بازی ما را حمایت کنند می‌توانیم موفق ظاهر شویم.

او در پاسخ به این سؤال که بهتر نیست تیم در این شرایط تنها به فکر کسب نتیجه باشد اظهار کرد: شرایط تفاضل گل ما به شکلی است که باید روش بازی خود را عوض کنیم. در بازی‌های خارج از خانه هم تیم‌ها در آمادگی خاصی قرار دارند. به دنبال بهانه نیستیم اما شرایط رو به بهبود است. اینکه بخواهیم سیستمی را به لحاظ فوتبالی تغییر دهیم امکانش وجود ندارد ولی با توجه به همان سیستم وظیفه بازیکنان تغییر خواهد کرد. برای این بازی تمهیداتی در نظر گرفته شده است که امیدوارم آن بازی هجومی که مد نظر همه است تا به نتیجه برسیم به وقوع بپیوندد. جلوی اتفاقات فوتبال را نمی‌توان گرفت. وقتی ما تلاش می‌کنیم نتیجه‌اش را هم به دست می‌آوریم. امیدوارم این اتفاق فردا بیفتد.

امامی فر در پاسخ به این سوال که علی کریمی بیشتر تاکتیک دفاعی مد نظر دارد گفت: آقای کریمی دوست دارد فوتبال مدرنی را به نمایش بگذارد. در شروع مربی‌گری ایشان او این فلسفه را دوست داشت پیاده کند. برای اجرایی کردن این فلسفه ما نیاز به ابزار و تمرین‌های تکنیکی و تاکتیکی داریم. شرایط سپیدرود ایجاب می‌کند که مثل آقای کی‌روش در تیم‌ملی در وهله اول روی کارهای دفاعی تمرکز کنیم بعد روی کارهای میانه میدان و بعد روی کارهای هجومی. در وهله اول ما نباید گل بخوریم. این مساله را بدین خاطر گفتم که وقتی ما در مقابل تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس عقب‌نشینی می‌کنیم این تصمیم ما نیست که دفاعی کار می‌کنیم. عملکرد تیم‌ مقابل چون در بعضی مواقع در شرایط خوبی قرار دارد ما را مجبور می‌کند تا کار دفاعی را انجام دهیم. 

وی در پایان گفت: امیدوارم مسائل تاکتیکی و روانی در بازی فردا بتواند تاثیر خودش را بگذارد تا در پایان بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپیدورد رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!

جدال دو رقیب مستقیم در کورس کسب عنوان نایب قهرمانی سری A با تقسیم امتیازات میان آنها به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهمترین بازی از هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یوونتوس در حالی برای شانزدهمین بار در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا امتیاز از دست داد که برای تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشت. تساوی اگرچه بانوی پیر را 65 امتیازی کرد اما این موقعیت را به نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش یعنی بولونیای رده چهارمی می‌دهد که با کسب پیروزی در بازی خانگی فردا برابر اودینزه، جای یوونتوس را در رده سوم جدول تصاحب کند.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

در جدول رده‌بندی مسابقات اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 86 امتیاز صدرنشین است. میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد، یوونتوس 65 امتیازی سوم است و بولونیا با 62 امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود