Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@11:43:23 GMT

مرد افغان منکر قتل زن بدنام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۴۱۹۵

ایران نوشت: این متهم به قضات دادگاه گفت: من نه قتل را قبول دارم ونه سرقت را.... این دوستانم بودند که با او رابطه داشتند بعد هم پا به فرار گذاشته‌اند و به افغانستان گریخته‌اند.

این جنایت در سال 94 به‌دنبال کشف جسد زن جوانی که کنار خیابان رها شده‌ بود شروع شد. خیلی زود جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و در جریان تحقیق پلیس متوجه شد این زن با مردان زیادی رابطه داشته و از این طریق امرار معاش می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن جوان که زیبا نام داشت از سوی خانواده‌اش طرد شده‌ بود و به‌همین دلیل اعضای خانواده او چندان در جریان زندگی‌اش نبودند.

بعد از شناسایی خانواده زیبا و تایید هویت جسد، پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و مشخص شد زیبا در یک خانه به قتل رسیده و سپس جسدش را به بیرون منتقل کرده‌اند. چندی بعد ماموران متوجه شدند تلفن همراهی که به‌نام زیبا بوده‌ روشن شده است و ماموران مردی را که این تلفن همراه در اختیارش بود بازداشت کردند.

این مرد افغان به‌نام جمعه در بازجویی ادعا کرد: تلفن را از شخصی خریده‌ است اما نتوانست آن فرد را به پلیس معرفی کند. با این حال وقتی ماموران بررسی‌هایی انجام دادند متوجه شدند این مرد با زیبا چندین بار تلفنی در تماس بوده و حتی با او رابطه داشته ‌است.

جمعه وقتی دید رازش برای ماموران فاش شده‌ است گفت: من مدت‌ها با زیبا آشنایی داشتم و از طریق دوستانم با او رابطه برقرار کرده بودم.

روز حادثه هم با او تماس گرفتم و به دیدنم آمد اما به من گفت که باید پول بیشتری به او بدهم. اما من قبول نکردم و از خانه‌اش بیرون رفتم. دوستانم او را کشته‌اند.وقتی از متهم خواسته شد که دوستانش را معرفی کند، گفت: آنها پس از کشتن زیبا ایران را ترک کرده‌اند و با عجله به افغانستان برگشته‌اند.

جمعه به اتهام قتل عمد در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و در آغاز جلسه اولیای‌دم خواستارقصاص او شدند.
 سپس متهم در جایگاه قرار گرفت ودردفاع از خود گفت: من در قتل نقشی نداشتم بلکه این دوستان من بودند که زیبا را کشتند و تلفنش را به من فروختند من اصلاً نمی‌دانستم که او کشته‌ شده‌ است.در پایان جلسه محاکمه قضات دادگاه وارد شور شدند تا درباره متهم تصمیم بگیرند

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی نخست وزیر حکومت سرپرست افغانستان دیدارهایی جداگانه با فضل محمد حقانی سرپرست سفارت افغانستان در ایران و بدرالدین حقانی سرپرست سفارت افغانستان در امارات متحده عربی داشت.

در خبرنامه ای که دفتر ریاست عمومی نخست وزیر در حساب رسمی ایکس خود در این رابطه منتشر کرده آمده است: بدرالدین حقانی ضمن ارائه اطلاعات در مورد فعالیت‌های سفارت افغانستان در این کشور مطرح کرد که علاوه بر توزیع شناسنامه و پاسپورت به افغان‌های مقیم دبی و ابوظبی، بسیاری از مشکلات آنها رسیدگی و حل شده است.

همچنین در این دیدار سرپرست سفارت افغانستان در امارات از اعلام آمادگی سرمایه گذاران اماراتی در بخش های کشاورزی و تحصیلات عالی خبر داد.

بر اساس گزارش ایراف، در نشست دوم، فضل محمد حقانی سرپرست سفارت افغانستان در ایران مطرح کرد که روابط ایران و افغانستان در سطح خوب است.

در این دیدار او همچنین گفت که تعداد زیادی از دانشجویان افغانستان در ایران در حال تحصیل هستند که به زودی قرار است روند توزیع شناسنامه و پاسپورت برای آنان آغاز شود.

حقانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت که در مورد مسئله مهاجرین با طرف ایرانی درحال صحبت هستند.

معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان نیز در این دیدارها گفت که کشورش خواهان روابط مثبت اقتصادی و سیاسی با همسایگان و جهان است.

او گفت حکومت سرپرست خواهان روابط حسنه و فضای احترام متقابل است.

وی افزود نمایندگی های افغانستان باید تلاش کنند که فرصت های خوب در عرصه سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی و تمایل افغانستان برای تعامل سیاسی به کشورهای میزبان توضیح دهند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900595

دیگر خبرها

  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری