Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@12:41:31 GMT

مصاحبه مطبوعاتی سرمربی پارس جنوبی جم برگزار نشد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۴۲۰۴

مصاحبه مطبوعاتی سرمربی پارس جنوبی جم برگزار نشد

به گزارش خبرنگار ایرنا، قرار بود مهدی تارتار ظهر پنجشنبه در مصاحبه قبل از بازی تیم های سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در رشت حضور یابد که به دلیل دیر رسیدن تیم پارس جنوبی جم به رشت ، این مصاحبه انجام نشد.
علیرضا وهابی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان در این خصوص اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم غروب امروز (پنجشنبه) به رشت خواهد رسید و به همین دلیل مصاحبه پیش از بازی سرمربی این تیم برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طبق هماهنگی های انجام شده ، قرار بود مصاحبه قبل از بازی سرمربیان دو تیم سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم از ساعت 12 و 30 دقیقه آغاز شود که به دلیل دیر رسیدن تیم پارس میهمان به رشت، مصاحبه سرمربی این تیم لغو شد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم عصر فردا (جمعه 11 آبان ماه) در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.
تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است ، پارس جنوبی جم با 13 امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بازی پارس جنوبی جدول روابط عمومی فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سوت پایان دیدار پارس جنوبی جم و چادرملو اردکان که با نتیجه دو بر یک به سود چادرملو خاتمه یافت، اتفاقات عجیبی را در کنار زمین ورزشگاه تختی جم شاهد بودیم.

بلافاصله بعد از سوت پایان مربی دروازه‌بان‌های تیم پارس جنوبی به سمت نیمکت چادرملو حمله می‌کند و یکی از اعضای کادرفنی نماینده اردکان را مورد ضرب و شتم قرار می‌‌دهد. همچنین در ادامه با ورود سایر نیمکت‌نشینان دو تیم یکی دیگر از اعضای کادرفنی پارس جنوبی در این درگیری ورود می‌کند و یک درگیری شدیدتر رخ می‌دهد.

بعد از چند دقیقه هیاهو و ادامه یافتن ضرب و شتم کادرفنی دو تیم در نهایت با وساطت بزرگ‌تر و نیروهای یگان ویژه این ماجرا ختم به خیر شده اما تصاویری که به دست ما رسیده صحنه‌های زشتی را به تصویر می‌کشد.

امید روانخواه سرمربی پارس جنوبی نیز در پایان بازی در خصوص این درگیری صحبت کرده و گفته بود: «ورزشگاه خیلی ساکت است و صداها می‌آیند. فضای لیگ یک همینطور است. شما هرچقدر کنترل کنی، شرایط همین است. ما همیشه سعی کردیم خودمان را کنترل کنیم. عصبانیت من در ابتدای بازی هم برای این بود که واقعا یک ذهنیتی وجود دارد که داوری جهت‌دار باشد. با تمام احترامی که برای داور بازی قائلم و خوب هم قضاوت کرد، اما در شروع بازی یک خطای خیلی ساده را برای آنها گرفت و هیچ دلیلی برای خطا نگرفتن نبود، چون بازیکن ما روی توپ و فضا مسلط بود و برخورد هم به وجود آمد.»

عکاس: مصطفی هاشمی

دیگر خبرها

  • آغاز کاهش تولید گاز پارس جنوبی از ۱۴۰۴
  • روانخواه از دو نفر حلالیت طلبید و رفت!
  • آغاز افت تولید گاز پارس جنوبی از ۱۴۰۴
  • مکس ابرل: هنوز به قهرمانی لیگ امیدوارم؛ آینده کیمیش به سرمربی بعدی بستگی دارد
  • جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC
  • فوتبال ایران ۵۱ هزار دلار جریمه شد/ از سرمربی گرفته تا سه ملی پوش
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏