Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@22:05:45 GMT

مذاکره برای اختصاص بورسیه تحصیلی به جوانان نیجریه ای

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۴۴۶۷

مذاکره برای اختصاص بورسیه تحصیلی به جوانان نیجریه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، سفیر ایران در نیجریه گفت: حوزه سلامت می تواندبه عنوان یک حوزه راهبردی در روابط بین ملت ها و دولت ها تعریف شود و نیجریه با جمعیت 200 میلیونی و از سوی دیگر در آفریقا، یکی از حوزه ها و بازارهای هدف ایران در حوزه گردشگری سلامت، دارو، درمان، تجهیزات پزشکی و آموزشی است.

مرتضی رحیمی با بیان این مطلب اظهار داشت: رغبت و تمایل جوانان نیجریه ای در سالهای اخیر برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی، افزایش یافته و در ملاقاتی که با وزیر بهداشت داشتیم، در خصوص اینکه باید چه اقداماتی انجام دهیم تا جوانان نیجریه ای را برای تحصیل در ایران جذب کنیم و بورسیه های تحصیلی بیشتری در این خصوص، اختصاص داده شود، مذاکراتی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: برای آشنایی بیشتر جامعه نیجریه و جوامع غرب نیجریه پیشنهاد اعزام سفیران سلامت را دارم و معتقدم که اگر هیات ها و افرادی از وزارت بهداشت تحت عنوان سفیران سلامت به کشورهای مختلف اعزام شوند و توانمندیهای ایران در حوزه های مختلف مانند آموزش پزشکی، دارو و درمان و گردشگری سلامت را معرفی کنند می تواند دستاوردهای خوبی در سالهای آینده برای کشور داشته باشد.

کد خبر 4447201

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی رحیمی نیجریه وزارت بهداشت اربعین ۹۷ اربعین 97 وزارت بهداشت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سید حسن هاشمی دارو سازمان غذا و دارو سازمان امداد و نجات هلال احمر ورزش بیماری های قلبی و عروقی تغذیه سرطان بارداری فشار خون بالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک»، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • شرایط سخت رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ تعهد محضری و ضمانت می گیریم
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان