Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بابیان این‌که آماده مقابله با دشمنان نظام در تمامی عرصه‌ها هستیم، گفت: تحریم‌های آمریکا را با وحدت ملی خنثی می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، سردار غلامرضا جلالی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی که در مدرسه امام سجاد (ع) قم برگزار شد، بابیان این‌که سازمان پدافند غیرعامل کشور سال 82 به‌فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد، اظهار داشت: این سازمان وظیفه مقابله با تهدیدات دشمن و الزامات برای استحکام زیرساخت‌های کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان این‌که رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به این سازمان و اهمیت آن دارند، بیان داشت: اگر مسئولین و دولت به پدافند توجهی نکنند امکان تهدید دشمن علیه کشور وجود دارد.
جلالی افزود: دشمن امروز تغییر تاکتیک داده به‌طوری‌که از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده و می‌خواهد با ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی بر روی مردم تأثیر بگذارد.
وی ادامه داد: هدف دشمن ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و تحریک کردن مردم علیه نظام است که قطعاً شکست خواهد خورد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به فشارهای آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: آمریکا تلاش می‌کند روز 13 آبان که روز مقابله با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی است تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان اعمال کند که قطعاً در اجرای آن با مشکل مواجه خواهد شد، همان‌طوری که نتوانست پروژه تابستان داغ را عملیاتی کند.
وی با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه کشورمان گفت: در 4 ماه گذشته آمریکا و ضدانقلاب مدعی بودند تکلیف انقلاب اسلامی را مشخص می‌کنند؛ اما اتفاقی نیفتاد، کمبودها و مشکلاتی در کشور وجود دارد که دولت باید برای رفع نیازهای مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشد اما مردم همواره به آرمان‌های انقلاب اسلامی علاقه‌مند و پایبند هستند.
جلالی به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و به‌خصوص آمریکا در نیمه دوم سال پرداخت و افزود: آمریکا قصد دارد با تحریم‌های جدید کشور را در پاییز با بحران مواجه کند که قطعاً به لطف خدا و مدیریت مقام معظم رهبری از این توطئه‌ها نیز به‌سلامت عبور خواهیم کرد.
وی ادامه داد: دلار را قوی‌ترین سلاح آمریکا است و بااینکه این سلاح در دست آمریکا است، ولی آن‌هم شکننده است و بیش از این نمی‌تواند علیه کشورمان فشار وارد کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است

شبکه الجزیره گزارش داد، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی تصریح کرد: دشمن به انواع جنایات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و نسل کشی و ویرانگری و ربودن فلسطینی‌ها را همچنان مرتکب می‌شود.

وی افزود: دشمن صهیونیست از تکنیک‌های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین مرتکب می‌شود که از جمله آنها، پخش صدای فریاد ناله و درخواست کمک از طریق بلندگو‌های نصب شده بر روی پهپاد‌های خود است تا مردم پس از شنیدن صدا برای کمک به سمت منبع صدا حرکت کنند و پس از جمع شدن مردم در محل، آنها را هدف قرار دهد.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: نبش قبر و سرقت اعضای بدن بیماران و قتل پرسنل پزشکی از جمله دیگر جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ علیه غزه بوده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌ها در غزه را به گور‌های جمعی تبدیل کرده است.

سید عبدالمالک بدرالدین الحوثی افزود: هر کاری که دشمن صهیونیستی انجام می‌دهد تحت حمایت همه جانبه از جکله مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌هاست. نقش آمریکا در تجاوز به فلسطین به گونه‌ای است که گویی جنگ غزه، نبرد این کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها کشور قطر به عنوان یک کشور میانجی را برای اتخاذ دیدگاه همسو با آمریکا و اسرائیل علیه جنبش حماس تحت فشار قرار می‌دهند. آمریکا به قوانین و حقوق بشر و یا هر عنایونی که مطرح می‌کند و درباره آن لاف می‌زند مانند دموکراسی و آزادی عقیده و بیان، احترام نمی‌گذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند