Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@13:19:14 GMT

تصاویری از ساخت اولین گوشی-تبلت تاشدنی واقعی جهان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۴۶۳۵

تصاویری از ساخت اولین گوشی-تبلت تاشدنی واقعی جهان

به گزارش ایلنا، عده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاه استنفورد در سال 2012 کمپانی Royole را تأسیس کرده و با سرمایه‌گذاری 1.7 میلیارد دلاری کارخانه‌ای در «شن زن» چین راه‌اندازی کرده و با ثبت ده‌ها اختراع و تأسیس پلتفرم مخصوص برای نمایشگر انعطاف‌پذیر، نام خود را جلوتر از کمپانی‌های بزرگی مانند سامسونگ، هوآوی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بر سر زبان‌ها انداخته‌اند.

این کمپانی با انتشار ویدئویی، گوشی-تبلت انعطاف‌پذیر و تاشدنی خود به نام FlexPai را رونمایی کرد که حین کار می‌توان آن را تاکرده و استفاده کرد.

نمایشگر 7.8 اینچی با رزولوشن 1920 در 1440 پیکسل باقابلیت تاشدگی 180 درجه تعریف‌شده و با تاکردن گوشی، 3 نمایشگر اصلی، دوم و نمایشگر حاشیه‌ای به ترتیب با رزولوشن 810 در 1440، 720 در 1440 و 390 در 1440 آماده استفاده می‌شوند. درواقع بدون اینکه خللی در استفاده از دستگاه پیش آید، کاربر می‌تواند با یکی از 3 اسکرین تعبیه‌شده روی دستگاه کار کند و بدین ترتیب کاربر هر قسمت را که پیش رو داشته باشد، می‌تواند ادامه کار دهد.

نمایشگر حاشیه‌ای هم‌زمان که کاربر در حال کار با نمایشگر اصلی است، وظیفه دریافت نوتیفیکیشن، نمایش تماس ورودی، ایمیل و پیامک‌ها را بر عهده دارد.

مهندسان چینی استنفورد، سیستم‌عامل Water OS را برای استفاده در حالت‌های مختلف تاشدگی گوشی-تبلت تعریف کرده‌اند تا خللی در استفاده از آن به وجود نیاید. از سوی دیگر کاربر هرکدام از نمایشگرها را ببیند، تسک در حال اجرا روی آن بخش منتقل‌شده و ادامه کار می‌دهد.

نصب دو دوربین 20 و 16 مگاپیکسلی اجازه می‌دهد تا کاربر در موقعیت‌های مختلف استفاده از گوشی، عکس بگیرد. این گوشی 320 گرمی بیش از 200 هزار بار در آزمایشگاه باز و بسته شده تا به کاربر نشان دهد که می‌توان سالها از آن استفاده کرد، بدون اینکه نمایشگرهای آن دچار شکستگی شوند.

گوشی-تبلت Flexpai مجهز به تراشه اسنپ دراگون سری 8150 وبا 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه قرار است از 31 اکتبر به قیمت 1318 دلار پیش‌فروش شده تا در ماه دسامبر به دست مصرف‌کننده برسد.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم

طرفداری| در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد. از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در 9 دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است. همچنین تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • اولین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس