Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:34:41 GMT

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۴۸۲۷

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های خراسان رضوی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: اعمال محدودیتهای ترافیکی در محورها و جاده های مواصلاتی خراسان رضوی تا 12 آبان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ هادی امیدوار، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: انواع تریلر و کامیون به جز خودروهای حمل سوخت و مواد فاسد شدنی تا دوازدهم آبان در ساعات 8  تا 22 در جاده های مشهد - شیروان، مشهد - سبزوار و مشهد - تربت حیدریه مجاز به رفت و آمد نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوار افزود: حرکت موتورسیکلتها -به استثناء موتورسیکلتهای انتظامی و امدادی در محور سبزوار- مشهد که از ساعت  12 ظهر دوشنبه هفتم ممنوع شده بود تا ساعت شش روز شنبه 12  آبان  همچنان ممنوع است.

وی گفت:این اعمال محدودیت با هدف افزایش ایمنی و تسهیل حرکت خودروها با توجه به حجم تردد خودروها به مناسبت اربعین حسینی در محورهای استان اجرایی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف شد.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۷ دستگاه از این خودروهای حادثه ساز توقیف شده مربوط به مشهد است.   وی اضافه کرد: همچنین دیروز مرتکبان ۱۴ هزار و ۵۰۸ تخلف راهور در استان خراسان رضوی جریمه شدند که سه هزار و ۸۸۷ مورد از این تعداد تخلف حادثه ساز است.   جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته ۱۱۹ فقره تصادف جرحی در شهرهای استان رخ داد که ۱۱۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند.   وی ادامه داد: ۴۹۷ فقره تصادف خسارتی نیز در این بازه زمانی رخ داد که ۳۹۸ فقره از این تعداد مربوط به مشهد است.   اسدنژاد گفت: سرعت بالا، مکالمه با تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.   روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کند.

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد