Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های کشتی ستارگان ساری و بیمه رازی بابل با شکست تیم‌های راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر، راهی دیدار پایان مسابقات لیگ برتر کشتی کشور شدند. ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مسابقات مرحله نیمه نهایی و پایانی مسابقات لیگ برتر کشتی ایران از امروز به میزبانی شهر گرگان در سالن امام خمینی(ره) این شهر آغاز شده که در پایان مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های کشتی ستارگان ساری و بیمه رازی بابل به دیدار پایانی راه یافتند و تیم‌های راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر هم دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در گرگان تیم ستارگان ساری با نتیجه 7 بر 3 تیم راه و شهرسازی گلستان را شکست داد و همچنین تیم بیمه رازی بابل 9 بر 1 پتروشیمی بهشهر را مغلوب کرد.

به این ترتیب عصر امروز تیم‌های ستارگان ساری و بیمه رازی بابل فینالیست شدند و راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

گفتنی است مسابقات فینال رقابت‌های لیگ برتر کشتی ایران درسالن امام خمینی گرگان برگزار می‌شود.

ترکیب تیم کشتی راه و شهرسازی گلستان را علیرضا سرلک، خیراله قهرمانی، مهدی عشقی، مرتضی قیاسی. میلاد ملکا، محمد سرگو، مسعود کمروند، نوید زنگنه، سیدعلی موسوی، جواد حمیدی، آرش نیر آبادی، اسماعیل محمودی، علی عبدالهی، حسین رمضانیان و سید احمد رسولی و اعضای کادر فنی تیم راه و شهرسازی گلستان حسن طهماسبی به عنوان سرمربی، اویس ملاح به عنوان مربی و سید حسین حسینی به عنوان سرپرست بوده است.

انتهای پیام/a

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تیم بوکس نوجوانان مازندران با حضور  دانیال حاتمی از محمود آباد، ماهان بهارلو از آمل، پارسا متولیان، حسین سعیدی، فربد قاسم پور و ماهان ساجدی از ساری، پارسا اکبریان از شیرود و امیرمحمد ذکایی از قائمشهر راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

نعمت فلاحت پیشه به عنوان سرمربی و عباس مظلومی و رضاحسینی ثابت به عنوان مربی  این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم بوکس نوجوان مازندران با انگیزه و روحیه بالا از امید‌های دستیابی به سکو‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد