Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@09:38:49 GMT

فیلمی که بازنشر آن در فضای مجازی دردسر ساز است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۴۹۹۰

خرداد:پس از انتشار یک فیلم در فضای مجازی که نشان می‌داد از سوی یک خودرو دو مامور انتظامی زیر گرفته شدند معاون اجتماعی انتظامی مازندران نسبت به آن واکنش نشان داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خصوص انتشار فیلمی از تصادف خودرو وانت نیسان با ماموران پلیس راه در محور هراز، گفت: این حادثه مربوط به سه ماه قبل بوده که در همان زمان راننده خودرو دستگیر شد و  از سوی دستگاه قضائی برخورد قانونی لازم با راننده متخلف صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این‌که ماموران پلیس راه در این حادثه درمان و در سلامت به سر می‌برند به کاربران فضای مجازی توصیه کرد؛ از بازنشر این فیلم جدا خودداری کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان این‌که رسانه‌ای کردن این‌گونه اقدامات موجب تشویش اذهان عمومی خواهد شد، تاکید کرد: پلیس فتا با عوامل انتشار  این فیلم برابر قانون برخورد خواهد کرد. برچسب ها: علیرضا باقری ، استان مازندران ، فضای مجازی

منبع: خرداد

کلیدواژه: علیرضا باقری استان مازندران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج