Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:58:28 GMT

بودجه ۹۰۰ میلیون جوابگو پروژه های اولیه کلاردشت نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۵۲۴۰

بودجه ۹۰۰ میلیون جوابگو پروژه های اولیه کلاردشت نیست

به گزارش خبرنگار مهر، نجم الدین پورعلی بعدازظهر پنجشنبه در جمع مسئولان کلاردشت اظهار داشت: علی رغم زیبایی های طبیعی کلاردشت اما آنگونه که باید بستر و زیر ساخت مناسب نداریم به همین دلیل اکثر مسافران در شهرستان های همجوار هزینه کرده و این شهر را به عنوان یک گذرگاه در نظر می گیرند.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماه اول سال ۳۰ تن زباله جمع آوری شده است افزود: این امر با توجه به اینکه امکانات، تجهیزات تفکیک زباله و جایگاه مناسب برای دپو نداریم به عنوان یک معضل دیده می شود که لازم است تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورعلی افزود:با توجه به اینکه سیل سال ۹۰ خسارات زیادی را به منطقه وارد آورد تاکنون بودجه به شهرستان اختصاص نیافته و شهرداری از اعتبارات داخلی خود دیوار حائل و ساماندهی رودخانه سردآبرود را انجام می دهد و هزینه زیادی بر دوش ما نهاده است.

شهردار کلاردشت خاطر نشان کرد:در سطح استان کمترین بودجه را به کلاردشت اختصاص می دهند و قطعا با بودجه ۹۰۰میلیون تومان نمی توان حتی جوابگوی پروژه های اولیه شهر بود.

پورعلی گفت:شهرستان کلاردشت واقعا مظلوم واقع شده است و ما حتی یک رینگ مناسب شهری نداریم و راه ورودی شهرستان در شان یک شهرستان گردشگری نیست از سوی دیگر مناسب سازی، تخصیص اعتبار برای ساماندهی و تسریع در اجرای پروژه ورودی شهر بسیار حائز اهمیت و نیاز به تخصیص بودجه و منابع مالی در سطح ملی است.

کد خبر 4447244

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری فرمانداری کلاردشت کلاردشت اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب شیراز کرمانشاه سنندج شهرکرد زائران اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی سال گذشته منطقه ۵ خبر داد و گفت: بیشترین طرح‌های اجرا شده در منطقه مربوط به پروژه‌های تملک و عمرانی بوده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی در راستای توسعه معابر، ایمن سازی، اقدامات ترافیکی، اصلاح هندسی، بازگشایی زیرگذر، توزیع آسفالت، تأمین سرویس‌های بهداشتی و توسعه بوستان اجرا شد

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌ها مربوط به ایام نیمه شعبان بود، افزود: پیاده سازی و اصلاح جداول خیابان شهید کلهری، کبیری و قائم، اصلاح و تعمیر روشنایی معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران از جمله پروژه‌هایی بود که در مسیر بهبود امور منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی منطقه محقق شده است، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از بودجه سال گذشته صرف پروژه‌های تملک و عمرانی شده و یک سوم مابقی مربوط به حوزه خدمات شهری بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه بعضی پروژه‌ها همچنان در حال انجام است، عنوان کرد: اصلاح هندسی برخی معابر، توسعه بزرگراه امام علی (ع) و بهسازی و توسعه بوستان‌ها از جمله پروژه‌های در حال اجرا در منطقه پنج است.

وی از صرف ۲۲ میلیارد تومان در پروژه توزیع آسفالت و زیرسازی خبر داد و گفت: در سال گذشته پروژه آسفالت باندهای کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) و معابر اصلی شهر مطابق اولویت اجرا شده و برای سال آینده نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 746939

دیگر خبرها

  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • چرا بازگشت انسان به ماه سخت است؟
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست