Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@23:48:18 GMT

فرود اضطراری پرواز تهران ـ مشهد در سبزوار

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۵۳۱۵

فرود اضطراری پرواز تهران ـ مشهد در سبزوار

حسن جعفری در مشهد مقدس اظهار داشت: پرواز شماره ۹۴۶ شرکت هواپیمایی ایرتور که صبح امروز تهران را به سمت مشهد ترک کرده بود ساعت ۹:۱۹ دقیقه در فرودگاه سبزوار به زمین نشست.

وی افزود: این پرواز به دلیل دید کم در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد، در فرودگاه سبزوار که فرودگاه پشتیبان فرودگاه بین‌المللی مشهد است، فرود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد خاطرنشان کرد: این پرواز بعد از نیم ساعت که کاهش دید در ارتفاع ۴۰۰ متر در فرودگاه مشهد میسر شد، از فرودگاه سبزوار به سمت مشهد پرواز کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرواز فرود اضطراری هواپیما شرایط جوی فرودگاه بین المللی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز (۳۱ فروردین) براساس احتمال حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد.

اما این ابطال پروازی از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد و بنا بود تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه‌دار باشد، که براساس عادی شدن وضعیت، لغو پروازها تا ساعت ۷:۳۰ صبح بیشتر طول نکشید.

جواد صالحی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) محدودیت پروازی فرودگاه‌ها لغو و تمامی پروازها هم‌اکنون درحال انجام است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام در ادامه تاکید کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در انجام پروازها وجود ندارد و تنها تا اطلاع ثانوی به «دبی» پرواز با توجه به بارش سنگین در این کشور ممنوع است.

وی برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897025

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • پس از ۳۰ ساعت انتظار، سرانجام اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ کنسل شد
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به رمین نشست