Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@10:05:56 GMT

کاوه رضایی زیر ذره‌بین رسانه بلژیکی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۵۳۷۸

کاوه رضایی زیر ذره‌بین رسانه بلژیکی

یک رسانه بلژیکی به ارزیابی عملکرد مهاجمان تحت‌اختیار ایوان لکو، سرمربی کروات کلوب بروژ از جمله کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی در فصل جاری پرداخت. ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فوتبال کرانت بلژیک نوشت: ایوان لکو (سرمربی کروات کلوب بروژ) به اندازه کافی گزینه‌هایی برای چیدمان تیم دومی در کلوب بروژ دارد اما این پرسش مطرح می‌شود که آیا تمامی این دسته از بازیکنان دارای بازدهی یکسان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک موضوع دیگر است و تفاوت کیفیتی بازیکنان کلوب بروژ زیاد است.

این رسانه بلژیکی که به بررسی عملکرد بازیکنان تهاجمی کلوب بروژ پرداخته است با انتشار تصویری از کاوه رضایی کنار ایوان لکو نوشت: کاوه رضایی در مجموع 397 دقیقه بازی در ترکیب کلوب بروژ یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. گران‌ترین انتقال فوتبال باشگاهی بلژیک زمانی به اندازه کافی خوب بود. او فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک را با به ثمر رساندن 3 گل برای تیم شارلوا آغاز کرد اما در کلوب بروژ هنوز جایگاهش را پیدا نکرده است.

فوتبال کرانت در ادامه با اشاره به پیروزی اخیر کلوب بروژ برابر اوستنده که با نتیجه 4 بر صفر پایان یافت می‌نویسد: کاوه رضایی سه‌شنبه شب گذشته یکی از بازیکنانی بود که شاهد پیروزی پرسروصدای اوستنده از روی نیمکت‌ بود. در این بازی با وجود حضور 2 دقیقه‌ای در زمین مخالفت هواداران کلوب بروژ علیه خود را دید. کاوه رضایی دلایل کافی به ایوان لکو جهت قراردادنش در ترکیب اصلی کلوب بروژ نداد. از سویی او چندین هفته به خاطر مصدومیت دور از میدان بود.

رسانه بلژیکی: کاوه رضایی را به تیم کامپیونن بدهید!

 

انتهای پیام/

 

 

R7858/P1435/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین

اندیکا در مقطع پایانی فصل دوباره در‌ دسترس ده روسی قرار می گیرد.

آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه بود. این بازی در شرایطی که تا اواسط نیمه دوم با گل های پریرا و لوکاکو با تساوی ۱-۱ در جریان بود، نیمه تمام ماند.

ایوان اندیکا مدافع ساحل عاجی رم در دقیقه ۷۲ به طور ناگهانی به زمین افتاد و اینطور به نظر می رسید که دچار حمله قلبی شده است. به دنبال این اتفاق و به درخواست بازیکنان رم، بازی متوقف و ادامه آن به زمانی دیگر موکول شد. به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ با تست های انجام شده، احتمال هرگونه سکته قلبی رد شد. اندیکا به دلیل ضربه ای که در طول بازی‌ به قفسه سینه اش وارد شده، دچار تنگی نفس شده بود. او ساعتی پیش از بیمارستان مرخص شد و به پایتخت ایتالیا منتقل شد تا روند درمان خود را زیر نظر پزشکان باشگاه رم دنبال کند.

مدت زمان دوری اندیکا از میادین

مدافع ساحل عاجی رم حدود دو هفته باید به استراحت مطلق بپردازد و از انجام فعالیت های سنگین خودداری کند. او از سه هفته دیگر می تواند تمرینات سبک خود را آغاز کند و به مرور زمان به تمرینات جالوروسی برگردد. به این ترتیب انتظار می رود اندیکا ۳ تا ۴ هفته دیگر آماده بازگشت به میادین شود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • درنای بلژیکی خانه‌دار شد (فیلم)
  • درنای بلژیکی خانه‌دار شد + فیلم
  • خبری خوب برای رم؛ ایوان اندیکا از بیمارستان مرخص شد