Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@12:17:55 GMT

معرفی نیسان 370Z با قدرت ۴۰۰ اسب بخار

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۶۱۲۴

معرفی نیسان 370Z با قدرت ۴۰۰ اسب بخار

نیسان 370Z تیونینگ شده Project Clubspor23 نام دارد و در کنار مدل‌های دیگری از این شرکت نظیر نیسان کیکیس و پیکاپ ارتقا یافته‌ی تایتان به نمایش در خواهد آمد.

370Z را باید جزو پلتفرم‌های قدیمی بازار به حساب آورد که مدت زمان زیادی از حضور آن در بازار می‌گذرد؛ با این حال این خودرو هنوز جزو مدل‌های قدرتمند بازار و از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای تیونینگ به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل Project Clubsport23 ارزش خود را به‌عنوان یک 370Z ارتقا یافته با قطعات اصلی نیسان موتور اسپرت، نشان می‌دهد.

در مدل کلاب اسپرت 23، پیشرانه‌ی ۳.۷ لیتری ۶ سیلندر 370Z جای خود را به یک پیشرانه‌ی V6 توئین توربو با حجم ۳ لیتر داده است که قدرت آن به ۴۰۰ اسب بخار می‌رسد.

رینگ‌های جدید و تغییرات بدنه، از ویژگی‌های دیگر 370Z سما ۲۰۱۸ هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ واژگونی کامیون در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان یک مصدوم، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محور دامغان - سمنان ۴ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم، واژگونی سمند در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولاد محله به دامغان ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟