Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر پنجشنبه از مناطق سیل زده در شهرستان فومن بازدید و از نزدیک از روند خدمات‌رسانی و بازسازی مناطق آسیب‌ دیده اطلاع یافت.

سالاری در حاشیه بازدیدها در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید را آگاهی از روند بازسازی مناطق آسیب دیده و خدمات‌رسانی به حادثه دیدگان سیل دو هفته پیش در شهرستان فومن اعلام و اظهارکرد: در سیل اخیر به بسیاری از زیرساخت‌ها و مناطق مسکونی در شهرستان‌های مختلف استان آسیب وارده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۸۵ میلیادر تومان اعتبار برای جبران خسارات ناشی از سیل به استان گیلان ابلاغ شده است، گفت: از این میزان ۳۰ میلیارد تومان به صورت نقدینگی بوده که ۱۵ میلیارد تومان آن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص یافته است.

استاندار گیلان گفت: دستگاه‌ها اقدامات لازم برای بازسازی و جبران خسارت ناشی از سیل را در مناطق آسیب دیده انجام دهند و منتظر ابلاغ اعتبارات نباشند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده و آسیب‌دیده شهرستان فومن درسیل اخیر، بیان‌کرد: با توجه به تخریب و مسدود شدن محور فرعی فومن به قلعه‌رودخان، در حال حاضر ساخت پل موقت در این منطقه مراحل انتهایی خود را طی می کند.

کد خبر 4447253

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل فومن مصطفی سالاری اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد شهرکرد موکب شیراز کرمانشاه سنندج زائران اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون

حمید رشیدی در گفت و گو با  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی و بارش تگرگ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در این شهرستان مزارع گندم، سبز‌ی و صیفی و جاده‌های بین مزارع دچار آسیب‌های شدید شده اند.

او تصریح کرد: بر اساس بررسی کارشناسان جهاد کشاورزی ۶ هزار هکتار گندم آبی، ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار گندم دیم ، ۸۰۰ هکتار گوجه فرنگی، ۱۷۰ هکتار هندوانه، ۱۵۶ هکتار احمدی،  ۵۰۷ هکتار سایر سبزیجات و صیفی جات، ۱۷۰ هکتار  مرکبات،۸۴ هکتار  انار، ۱۷ هکتار زیتون آسیب دیده است.

مدیر جهاد کشاورزی کازرون گفت: همچنین ۳ کیلومتر جاده بین مزارع، ۶ کیلومتر کانال آبرسانی و ۹۰۰ متر قنات بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده است.

 

دیگر خبرها

  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است