Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در فضاسازی محیطی ضعف‌هایی به چشم می‌خورد که باید اصلاح شود و از شهرداران درخواست داریم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند. ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار محمد شاهرخی ظهر امروز در جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه برگزاری حادثه بزرگ فرهنگی معنوی در استان قزوین هستیم که حاصل تلاش 10 ساله دلدادگان انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در کنگره اطمینان خاطر نسبی نسبت به ثبت حوادث مهم دفاع مقدس ایجاد شده و به نسل آینده منتقل خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: به برکت خون شهدا انسجام، تعامل و وحدت کم‌نظیر در استان و در زمینه برگزاری کنگره شاهد هستیم در حالی که کلمه «ما» مصداق واقعی پیدا کرد.

شاهرخی ادامه داد: روسای کمیته‌های کنگره تلاش بسیاری کرده و باید به فضاسازی محیطی، تبلیغ در فضای مجازی و گفتمان شهدا در جامعه توجه جدی صورت گیرد.

وی بیان کرد: در فضاسازی محیطی ضعف‌هایی به چشم می‌خورد که باید اصلاح شود و از شهرداران درخواست داریم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: از 20 تا 24 آبان ماه 5 اجلاسیه بزرگ شامل فرهنگیان، دانش‌آموزان، زنان، دانشجویان و اجلاسیه نهایی با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

شاهرخی تصریح کرد: مراسمات باید در خور شأن شهدا و خانواده شهدا بوده تا برگ زرین دیگری در کتاب انقلابی مردم استان قزوین به ثبت برسد.

انتهای پیام/ش

R41364/P1377/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم

دهم اردیبهشت ماه یادآور از خودگذشتگی‌های مردمانی دلاور که با مجاهدت خود تسلط و اشغال پرتغالی‌ها را در خلیج فارس پایان داد. به همین مناسبت در تقویم کشورمان این روز را روز ملی خلیج فارس نامگذاری کردند و به پاسداشت این روز همه ساله مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم کنگره‌ای که به همین مناسبت روز گذشته در سالن ورزش آزادی واقع در خیابان قدس شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

«دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد