Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@18:52:58 GMT

ادامه رکوردشکنی های کلودیو پیزارو در ۴۰ سالگی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۶۹۳۴

به گزارش وانانیوز،  کلودیو پیزارو مهاجم پرویی ۴۰ ساله‌ی وردربرمن در مرحله‌ی اول جام حذفی آلمان در بازی تیمش مقابل وایشه فلنزبورگ که با برتری ۵-۱ برمن به پایان رسید پنجاه و پنجمین بازی خود در جام حذفی آلمان را تجربه کرد و سی و یکمین گل خود در این رقابت‌ها را به ثمر رساند. پیزارو با حضور در این بازی بار دیگر رکوردی را به نام خود ثبت کرد چرا که تا کنون هیچ بازیکن خارجی دیگری در تاریخ جام حذفی آلمان در این تعداد بازی حضور نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فلورین کوفلت سرمربی برمن در این بازی پیزارو را به این خاطر روانه‌ی میدان کرد که مکس کروسه بازیکن مهم تیمش به دلیل مصدومیت جزئی نیمکت‌نشین شده بود. در دقیقه‌ی هشتم بازی گبره سلاسی بعد از یک دوی زیبایی با یوهانس اگشتاین توپ را به پیزارو رساند تا او که در بهترین نقطه‌ی ممکن جاگیری کرده بود اولین گل بازی را به ثمر برساند.  

مهاجم کهنه‌کار پرویی بعد از این گل دو بار دیگر در دقایق ۳۵ و ۵۵ فرصت گلزنی پیدا کرد، ولی نتوانست آن‌ها را به گل تبدیل کند. وقتی پیزارو در دقیقه‌ی ۶۶ از زمین بیرون کشیده شود کل استادیوم به پا خواسته و این ستاره‌ی پا به سن گذاشته‌ی پرویی که گویی هرگز خستگی نمی‌شناسد را ایستاده تشویق کردند.  


فلنزبورگ در این بازی هرگز شکل و شمایل یک حریف از پیش باخته را نداشت و حتی به گلی که سانتوز بازیکن این تیم در دقیقه‌ی ۲۷ به ثمر رساند برای مدت کوتاهی با وردر برمن مساوی شده بود. ولی در نهایت قدرت برتر برمن کار خودش را کرد تا تیم دسته‌چهارمی فلنزبورگ چاره‌ای جز خداحافظی با جام حذفی نداشته باشد و وردبرمن با پیروزی ۵-۱ مقابل این تیم به مرحله‌ی دوم جام حذفی که در آلمان از آن به عنوان پوکال یاد می‌شود راه یابد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه 83 روی ضربه پنالتی ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به 120 دقیقه ببرد.

در وقت های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه 5 بر 4 بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در 8 تیم برتر را به دست آوردند.

چادرملو که در دور اول جام حذفی فولاد خوزستان را شکست داده بود، حالا از پس دومین حریف خود هم برآمد و جواز حضور در یک چهارم نهایی را کسب کرد. اتفاقی که آنها را به عنوان شگفتی‌ساز مسابقات معرفی می‌کند و شانس بالاتر رفتن در جام حذفی را هم در اختیار این تیم قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید