Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@16:14:14 GMT

گل سختی به استقلال زدم/ به فکر آقای گلی نیستم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۷۲۹۳

گل سختی به استقلال زدم/ به فکر آقای گلی نیستم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، استنلی کی‌روش که می‌گوید به اشتباه او را همنام سرمربی تیم ملی ایران صدا می‌زنند و تلفظ نام او چیز دیگری است در مورد آقای گلی هم به هیچ عنوان نظری ندارد و گویا اصلا کسب این عنوان برای او یک دغدغه نیست. 

 

بازی با استقلال چطور بود؟

 

قطعا در لیگ بازی آسانی نداریم و بازی دشواری مقابل استقلال در آزادی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول شرایط آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت اما با شروع نیمه دوم عملکردی به مراتب بهتر داشتیم و توانستیم با کنترل توپ و میدان برنده این بازی شویم. بازی به بازی پیش می‌رویم و هر مسابقه حکم فینال را دارد و هدف‌مان موفقیت در همه بازی‌هاست. 

 

تو فصل پیش هم مقابل این استقلال بازی کرده بودی. به نظرت این تیم چقدر با تیم سال گذشته متفاوت است؟ 

 

زیاد دوست ندارم در مورد شرایط تیم ها صحبت کنم و اینکه فصل گذشته چه وضعیتی داشتند و درخصوص شرایط کنونی آنها صحبت می‌کنم. استقلال امسال واقعا تیم قدرتمندی است و تقابل ما با آنها تقابل دو تیم بزرگ بود و در این بازی نیز ‌تیمی برنده شد که کمترین اشتباه را داشت.

 

گل قشنگی هم در این بازی به ثمر رساندی. با روندی که می‌گویی در نیمه نخست بازی داشتید فکر می‌کردی به گل برسید؟ 

 

اینکه می‌گویم در نیمه اول خوب نبودیم منظورم این نیست که بد بودیم بلکه آن طور که دلمان می‌خواست بازی نکردیم. بین دو نیمه امیرخان یکسری توضیحات و راهنمایی‌های خوب داشت و در نیمه دوم توانستیم با تلاش همه بچه‌های تیم به گل برسیم. خوشحالم که توانستم در این بازی برای سپاهان گلزنی کنم و گل من منجر به موفقیت تیم شود. 

 

ناراحت نیستی بعد از این گل به خاطر مصدومیت نتوانستی شادی کنی؟ 

 

این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و بعد از گل هم مصدومیت جدی پیدا نکردم. با این حال من فوروارد هستم و این اتفاقات برای یک مهاجم طبیعی است چون مدام باید در منطقه هجده قدم باشم و خوشحالم که تلاشم به گل تبدیل شد. در صحنه گل نفرات در محوطه جریمه زیاد بودند و به همین خاطر گلی که زدم در شرایط سختی بود. درست است که در جریان بازی نشد شادی گل داشته باشم اما وقتی به رختکن آمدیم یک شادی گل حسابی داشتیم. 

 

به آقای گلی هم فکر می‌کنی و می‌توانی مثل ادینهو یک برزیلی دیگر در فوتبال ایران باشی که به این عنوان می‌رسی؟ 

 

زیاد نگران آقای گل شدن در فوتبال ایران نیستم و تمام تمرکزم روی موفقیت خودم در سپاهان است. تلاش می‌کنم به بهترین شکل در خدمت تیم باشم و برای من مهم بردن است و همان طور که گفتم زیاد به این مساله فکر نمی‌کنم. 

 

دومین فصل است که با قلعه‌نویی کار می‌کنی. این مربی را چطور می‌بینی و اگر بخواهی او را  با مربیان برزیلی مقایسه کنی چه تعریفی داری؟ 

 

در مورد امیر قلعه‌نویی اگر بخواهم به طور کلی صحبت کنم باید بگویم واقعا یک مربی متفاوت با دیگر مربیانی است که با آنها کار کردم. قلعه‌نویی زمانی که لازم باشد تشر می‌زند و هر زمان که صلاح باشد از بازیکن تعریف می‌کند. به نظرم قلعه‌نویی نشان داده یک مربی باتجربه، با دانش و قوی در کار خودش است و خوشحالم که کنار او کار می‌کنم. 

 

قلعه‌نویی در جایی گفته بود که تو مهاجم نبودی و او تو را در این پست بازی داد. واقعا مهاجم نبودی؟ 

 

من همیشه مهاجم بودم و زمانی که امیر قلعه نویی من را پسندید آن زمان انتخاب من به عنوان یک مهاجم بود. 

 

نظرت در مورد اینکه اسم تو شبیه سرمربی تیم ملی است که قلعه‌نویی هم زیاد با او رابطه خوبی ندارد، چیست؟ 

 

من اصلا همنام سرمربی تیم ملی ایران نیستم و به اشتباه من را کی روش صدا می‌کنند. تلفظ اسم من در اصل «کِیرُس» و به اشتباه من را کی‌روش صدا می‌کنند. 

 

به نظرت این سپاهان که همه او را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانند چند رقیب جدی دارد؟ 

 

هنوز صحبت در مورد قهرمانی زود است چون لیگ سختی داریم و هیچ بازی آسانی پیش روی ما نیست. با این حال تصمیم و هدف همه ما برای قهرمانی است و امیدوارم بتوانیم اهدافی را که قلعه‌نویی دارد در مسیر قهرمانی به خوبی در زمین پیاده کنیم.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فوروارد بازیکن سپاهان سپاهان کی روش استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب پس از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید، اظهارکرد: از هواداران تیم‌مان به خاطر شکل بازی‌مان در نیمه اول عذرخواهی می‌کنم.  شرمنده آن‌ها هستیم. درباره نیمه اول حرفی نداریم و استقلال نبودیم.

او گفت: ولی در نیمه دوم با صحبتی که بین دو نیمه داشتیم بازیکنان‌مان به خودشان آمدند و متوجه شدند در چه جایگاهی هستند. اتفاقی پیش از بازی افتاد و یک هوادار صحبتی داشت و فکر می‌کنم بازیکنان‌مان آن را خیلی زود فراموش کردند اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم.  در لحظه‌ای گل زدیم که فکر می‌کنم برخی حرف‌ها متعلق به بخش خلوت آدم‌ها است که من دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما اتفاق‌هایی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آن‌ها صحبت کند.  بازیکنی که تماشاگران ما را تحریک می‌کند و در بازی نیم فصل اول پس از گل مقابل هواداران ما شادی می‌کند، در آزادی هم مقابل هواداران ما هم شادی کنید و ابایی نداریم زیرا به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم به بازی بر می‌گردیم.

او ادامه داد: قبلا هم گفته بودم این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. کسانی که از ارباب‌های خود خط می‌گیرند، باید بدانند ما به دنبال این نیستیم که بازیکن حریف توان نگذارد چون قبلا استقلالی بوده‌اند اما این توقع را داریم که حداقل شرافتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌هایی که ما فوتبالی‌ها بلدیم، بیست دقیقه از تایم بازی را به وقت کشی نگذرانند.

هاشمی نسب گفت: آقایان ما هم این بازی‌ها و بازی‌هایی که با رمز و رموز به بازیکنان خود انتقال می‌دهید، بلدیم. خوشبختانه بردیم.  به موقع هم شفاف صحبت می‌کنیم و من ابایی ندارم. بدون هیچ صحبتی ما را محروم  و ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌کنند. البته هزار میلیارد دیگر هم من را جریمه کنند، ابایی ندارم.  

او عنوان کرد: نه پنجاه میلیون و نه هزار میلیارد بلکه تا آن بالایی یعنی خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. این‌ها در خلوت من است. سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که نگران نیستید بابت اظهاراتتان به کمیته انضباطی فراخوانده شوید، گفت: مگر من چه گفتم و مگر افترا زدم؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس