Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@10:36:36 GMT

می توانیم در جدول رتبه ای تک رقمی کسب کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۷۶۴۳

می توانیم در جدول رتبه ای تک رقمی کسب کنیم

به گزارش ایرنا داریوش یزدی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان یک بازی 6 امتیازی محسوب می شود اظهار داشت: هر چند تیم نفت مسجدسلیمان چهار امتیاز دارد و نتوانسته از بازی ‌های خود نتیجه لازم را کسب کند اما ما گول جدول را نمی ‌خوریم و با تمام توان به مصاف این تیم می رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که هدف اصلی ما در بازی فردا کسب پیروزی است گفت: شناخت خوبی از تیم نفت داریم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ‌ایم، امیدوارم با استفاده از نقاط ضعف حریف، بتوانیم هر سه امتیاز بازی را که برای ما حیاتی است کسب کنیم.
سرمربی استقلال خوزستان در خصوص تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: آرزوی قلبی من این است که همه تیم ‌های استان سربلند باشند. امسال چهار سهمیه لیگ برتری داریم که افتخاری بزرگ برای استان به شمار می رود و امیدوارم هر چهار تیم خوزستانی نتایج خوبی بگیرند. تیم نفت تنها دلخوشی مردم خوب مسجدسلیمان است و من هم دوست دارم که این تیم بتواند بازی‌ های خوبی را به نمایش بگذارد و در لیگ برتر بماند تا مردم این شهر شادمان شوند.
وی بیان کرد: از نظر خیلی ‌ها کیفیت بازی تیم ‌های لیگ برتری استان خوزستان خوب نیست که من چنین نظری ندارم بلکه معتقدم باید علت عدم نتیجه گیری شناسایی و سپس آسیب‌ شناسی کنیم که چرا باشگاه ‌هایی مثل فولاد، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با این امکانات نمی ‌توانند موفق باشند.
وی با اشاره به این که نفت مسجدسلیمان امسال به لیگ برتر آمد، اما اکنون کاندیدای سقوط به لیگ است گفت: باشگاه ما زیرمجموعه کارخانه گروه ملی فولاد ایران است و با تغییر مدیریت های فراوان، چالش‌ های بسیاری در تیم به وجود می ‌آید. روزی که کارم را در استقلال خوزستان آغاز کردم قرار نبود این تیم را قهرمان لیگ برتر کنم در حالی که برخی تیم‌ های استان از ابتدا برای قهرمانی بسته شدند.
یزدی با بیان این که حضور چهار تیم استان در رده های انتهایی جدول قدری نگران کننده است گفت: بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند استقلال خوزستان بازی‌ های رضایت‌ بخشی ارائه می‌ کند هر چند این موضوع برای ما کافی نیست و باید در ادامه راه نتایج بهتری کسب کنیم.
گفتنی است علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که انتظار می رفت در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان حضور پیدا کند، در نشست حاضر نشد.
در حال حاضر تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان به ترتیب با کسب 10 و چهار امتیاز در مکان های سیزدهم و پانزدهم رده بندی جای دارند.
9879/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تیم های لیگ جدول صنعت نفت آبادان فوتبال نفت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد

دارمشتات اولین تیم سقوط‌کننده بوندسلیگا در قصل 24-2023 بود. 

طرفداری | تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده لیگ‌های اروپایی مشخص می‌شود. 

با شکست خانگی 1-0 مقابل هایدنهایم، دارمشتات به صورت رسمی به بوندسلیگای 2 سقوط کرد. این تیم که فصل جاری پس از 6 سال به بوندسلیگا بازگشته بود، نتوانست خودش را از انتهای جدول نجات دهد. آن‌ها طی 31 بازی در کنار ثبت تنها 3 برد، 73 بار نیز گل دریافت کردند. در فاصله سه بازی تا پایان فصل، کلن دیگر تیمی است که به نظر سقوطش قطعی خواهد شد. 

وضعیت انتهای جدول بوندسلیگا؛ تیم شانزدهم راهی پلی آف می‌شود

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان