Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:42:21 GMT

موانع سرمایه گذاری در بخش معادن در قزوین برطرف شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۷۸۱۹

موانع سرمایه گذاری در بخش معادن در قزوین برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی در پنجمین نشست شورای معادن استان قزوین که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: بخش معدن از ظرفیت های بسیار خوب در استان است که تحت تاثیر صنعت کمتر مورد توجه قرار گرفته که این خلاء باید جبران شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: باید بستر حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی را در بخش معدن بیش از گذشته فراهم کنیم تا از این ظرفیت برای اشتغال و رونق اقتصادی منطقه بیشتر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازم است از محل کسب حقوق‌های دولتی در پروژه‌های معادن حدود ۱۵ درصد به منطقه بهره‌برداری بازگردد تا اگر مشکلاتی برای ساکنان منطقه ایجاد می شود بتوان جبران کرد.

استاندار قزوین یادآورشد: برای این که بتوانیم برنامه ریزی مناسبی در بخش معدن داشته باشم باید اطلاعات ما به روز باشد و ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت برای حرکت منطقی برنامه ریزی کنیم.

زاهدی گفت: ارائه گزارش جامعی از وضعیت بهره برداری معادن استان در این شرایط ضروری است تا اگر صاحبان معدنی برداشت غیرمجاز یا حمل اضافه بار داشته باشند با داشتن گزارش جامعی از عملکرد معادن بتوانیم تصمیم درستی بگیریم.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای جلوگیری از هر گونه تخلف در عرصه معادن باید سازمان صنعت نظارت‌ و دقت لازم را داشته باشند تا از تخلف پیشگیری شود.

وی بیان کرد: رویکرد مسئولان بخش صنعت و معدن باید رفع موانع و پیشگیری از تخلف و خطا باشد و این که منتظر باشیم تا گزارشی در خصوص تخلف وصول شود و سپس اقدام کنیم منطقی نیست.

زاهدی اظهارداشت: اختلاف دستگاه های اجرایی در خصوص معادن باید در داخل استان مدیریت و حل شود ودر این میان همکاری صاحبان معادن و سرمایه گذاران با مسئولان دولتی ضروری است.

کد خبر 4447349

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین عبدالمحمد زاهدی معدن اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد شهرکرد موکب شیراز کرمانشاه سنندج زائران اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد

مصدومیت مهاجم استقلال برطف شد و او مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با ذوب آهن ندارد.

طرفداری | آرمان رمضانی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا به دیدار استقلال مقابل تراکتور نرسید اما این بازیکن حالا مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای آینده ندارد.

رمضانی در تمرین استقلال طی روزهای اخیر شرکت کرد تا مشکل مچ پای وی کلا رفع شده باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی