Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:52:01 GMT

بیمه رازی قهرمان لیگ برتر کُشتی آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۸۲۵۷

بیمه رازی قهرمان لیگ برتر کُشتی آزاد شد

گرگان - ایرنا - تیم بیمه رازی بابل با برتری برابر پاس ستارگان ساری عنوان قهرمانی رقابت های کشتی آزاد لیگ برتر باشگاه های کشور را از آن خود کرد تا مازندران یک بار دیگر قدرت خود را در ورزش اول ایران به همگان نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در رقابت های مرحله پایانی لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور که شامگاه پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، بیمه رازی بابل توانست در مجموع انفرادی 10 وزن با برتری 6 بر 4 قهرمان شده و پاس ستارگان ساری به نایب قهرمانی بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار کشتی گیران بابلی بهره مند از سه کشتی گیر خارجی مقابل هم استانی های خود از ساری صف آرایی کردند و در پایان با امتیاز مثبت 24 بر 15 پیروز شدند.
در دیدار رده بندی رقابت های لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور نیز که پیش از فینال برگزار شد تیم راه و شهرسازی گلستان میزبان رقابت ها در برابر پتروشیمی بهشهر با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید و عنوان سومی رقابت ها را از آن خود کرد.
کشتی گیران گلستان در این دیدار توانستد در مجموع امتیازات مثبت 26 بر 15 حریف خود را شکست دهند.
در اختتامیه این رقابت ها تنی چند از مسوولان فدراسیون کشتی که اخیرا رسول خادم از ریاست آن استعفا داد به همزاه استاندار گلستان و جامعه ورزش حضور داشتند.
در پایان رده بندی رقابت های کشتی آزاد لیگ برتر مردان باشگاه های ایران تیم های بیمه رازی بابل، پاس ستارگان ساری، راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر به ترتیب اول تا چهارم شدند.
قرار گرفتن سه نماینده از مازندران در جمع چهار تیم برتر لیگ کشتی آزاد قدرت این استان را در ورزش اول ایران تکرار کرد.
باوجود استعفای برخی اعضای فدراسیون کشتی، در رقابت های امروز رضا لایق دبیر فدراسیون و مهدی توکلی رییس کمیته لیگ فدراسیون کشتی در سالن حضور داشتند.
استان گلستان نیز که نماینده اش در این رقابتها به مقام سوم بسنده کرد پهلوانانی همچون رضا سوخته سرایی با دو مدال نقره مسابقات جهان و چهار طلای بازی های آسیایی، اویس ملاح با دو مدال در بازی های آسیایی و مرحوم رمضان خدر با نایب قهرمانی جهان و پنجمی المپیک کانادا را به عنوان چهره های ماندگار ورزش کشور معرفی کرده است.

3014/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي ليگ برتر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین