Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@04:27:18 GMT

برنامه محوري مسير توسعه گلستان است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۸۶۰۶

برنامه محوري مسير توسعه گلستان است

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير کشور با اشاره به تدوين برنامه هاي پنج ساله توسعه گرگان از سوي مديران شهري گفت: اين موضوع نشان از برنامه محوري به عنوان کليد و مسير توسعه استان گلستان دارد.

به گزارش خبرنگار ايرنا مهدي جمالي زاده امروز پنجشنبه در کلنگ زني و افتتاحيه چند طرح عمراني گرگان اظهار داشت: بدون شک توسعه هر استاني نيازمند برنامه محوري است و گلستان نيز از اين قائده مستثني نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: البته رسيدن به نقطه هدف در برنامه محوري نيازمند همکاري، هم افزايي و همگرايي همه مديران و بخش هاي مختلف درون شهري و درون استاني است.
وي ادامه داد: پروژه هاي بزرگ در آستانه چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي در گرگان گوياي برنامه محور حرکت کردن مديريت شهري مرکز استان گلستان است.
استاندار گلستان هم با تاکيد بر تلاش مضاعف و اتکا به منابع داخلي گفت که سال گذشته 12 هزار ميليارد ريال در استان براي رونق توليد جذب شد که در قياس با استان هاي صنعتي چشمگير است.
سيد مناف هاشمي با بيان اينکه در بخش اعتبارات ارزان قيمت روستايي حدود 120 درصد جذب اعتبار داشتيم، اظهار کرد: اين استان نيازمند شتاب بيشتر در مسير توسعه است و بايد پروژه هاي بزرگ در گرگان به عنوان مرکز استان اجرايي شود.
وي اضافه کرد: در پي آن هستيم تا پادگان گرگان به بيرون شهر منتقل شود و از فضاي وسيع آن در جهت رشد و توسعه منطقه در ابعاد مختلف و بهره مندي مردم استفاده بهينه شود.
عبدالرضا دادبود شهردار گرگان نيز در اين مراسم از بهره داري 40 پروژه در دهه فجر امسال در اين شهر خبر داد و گفت: همچنين عمليات احداث شهربازي مدرن آغاز خواهد شد.
3014/2729
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق

آیت الله سید کمال حسینی رئیس نمایندگی گلستان در جامعه المصطفی العالمیه گفت: موفقیت جمهوری اسلامی ایران هم در عملیات موشکی و هم در جلسه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی و متحدانش نشان دهنده هماهنگی واتحاد بین میدان ودیپلماسی در کشور است.

او افزود: این عملیات قدرت پوشالی و هالیوودی این رژیم را در هم شکست و ناتوانی آنها را آشکار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است