Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:56:46 GMT

فعالیت‌های مرتبط با پدافند غیرعامل مستمر باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۹۱۴۷

فعالیت‌های مرتبط با پدافند غیرعامل مستمر باشد

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ظهر امروز در دیدار مدیران پدافند غیرعامل استان یزد با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه از هشتم تا 14 آبان به نام هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده اظهار کرد: موضوع پدافند غیرعامل یکی از مهمترین موضوعاتی است که خوشبختانه در سال‌های اخیر به آن توجه بسیار ویژه‌ای صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین شورای پدافند غیرعامل استان یزد با بیان اینکه توجه به این حوزه در تمام کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است عنوان کرد: رویکرد اصلی برنامه‌های این هفته تقویت پدافند غیرعامل در بین دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی است.
وی آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه پدافند غیرعامل در بین اقشار مختلف مردم به ویژه اقشار خاصی که به نوعی می‌‌توانند هدف برنامه‌های خاص قرار گیرند از جمله دانشجویان و دانش‌آموزان را یکی از مهمترین رویکردهای این برنامه‌ها دانست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه حوزه پدافند غیرعامل در استان یزد به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده عنوان کرد: به همین مناسبت از طرف سازمان پدافند غیرعامل کشور این نهاد در استان یزد مورد تقدیر قرار گرفته است.
طالبی تصریح کرد: اقدامات گسترده‌ای در حوزه پدافند غیرعامل در استان یزد انجام شده و این اقدامات در قالب تشکیل ستاد شورای پدافند در یزد و ایجاد کمیته‌های فرعی صورت گرفته است.
جانشین شورای پدافند غیرعامل استان یزد با اشاره به موفقیت‌های استان یزد در این حوزه عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته در زمینه پدافند باید در طول سال و به صورت کامل انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد پدافند غیرعامل استانداری یزد یزد محمدعلی طالبی معاون استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری، تصویرگری حکیمه شریفی و «ببین خدا چه کرده» به نویسندگی علی شعیبی و تصویرگری فاطمه زارعی به همت انتشارات جمال، روانه بازار نشر شده است.
این دو اثر همچنین به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شده است. 
در کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» خواننده علاوه بر جنبه‌های تاریخی با سبک زندگی و افکار و اندیشه‌های امام صادق (علیه السلام) آشنا می‌شود.
در کتاب «ببین خدا چه کرده» مخاطب نوجوان در قالب داستان با مفاهیم حدیث توحید مفضل آشنا می‌شود. 
کتاب دیدنی‌های خدا به نویسندگی مهدی وحیدی صدر دیگر اثری است که با زبان شعر و نثر، حدیث توحید مفضل امام صادق که درباره شگفتی‌های آفرینش است را برای کودکان تبیین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • سفیر آمریکا در سازمان ملل از سخنرانی در دانشگاه ورمونت محروم شد