Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:50:03 GMT

۳۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در گرمسار کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۹۳۰۶

۳۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در گرمسار کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ناجا، سرهنگ رضا بینقی با بیان اینکه طرح ایست و کنترل خودرو های عمومی به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و در راستای حمایت از تولید کالای داخل در محورهای مواصلاتی این استان به صورت مستمر اجرا می شود، تاکید کرد: در همین راستا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار به یک دستگاه نفت کش در محور قم به گرمسار مشکوک شده و با توقف و بررسی مدارک حمل بار این خودرو پی به خارج از شبکه بودن بار خودرو و حمل بدون مجوز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران پس از توقیف دستگاه نفت کش، آن را به همراه پرونده تحویل مراجع قانونی دادند، افزود: طبق بررسی های به عمل آمده ارزش این میزان نفت گاز ۶۸۰ میلیون ریال است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره بر تشدید برخورد قاطع با قچاق کالا تاکید کرد و یادآور شد: اخلال در امنیت و نظم جامعه خط قرمز نیروهای مسلح استان سمنان به شمار می‌ رود و به شهروندان توصیه می شود در صورت اطلاع از هر گونه رفتار و فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

بینقی افزود: قاچاق در زمره مسائلی است که شعار سال و اقتصاد کشور را دستخوش نابسامانی می کند و لذا ناجا در برخورد با جرایم این حوزه بدون هیچ مماشاتی وارد عمل می شود.

کد خبر 4447390

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق سوخت گرمسار نیروی انتظامی سمنان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد شهرکرد موکب شیراز کرمانشاه سنندج زائران اربعین سانحه تصادف مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه