Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@06:34:59 GMT

فیلم / تصادف عجیب خودروی سواری با کامیون در اتوبان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۹۵۲۸

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سرعت زیاد یک خودروی سواری موجب برخورد شدید آن به یک کامیون و انحراف این ماشین غول‌پیکر به سمت دیگر اتوبان شد.

حجم ویدیو: 8.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تصادف Crash یک خودروی سواری را با کامیونی در یکی از اتوبان های چین به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود راننده خودروی سواری بدلیل سرعت بسیار زیاد کنترل خودروی خود را از دست می دهد و شدیدا به عقب کامیون برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت این برخورد و تصادف آنچنان زیاد بود که موجب انحراف کامیون به سمت دیگر اتوبان شد. این حادثه Incident در تاریخ 25 ژوئن و در یکی از اتوبان های شهر "نانتونگ" واقع در استان جیانگ سو چین رخ داد.

بر اساس گزارش پلیس Police محلی چین هر دو راننده با خوش شانسی تنها دچار جراحت سطحی شدند و از خطر مرگ گریختند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس چین در خصوص علت اصلی تصادف در حال انجام است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

توضیح گلزار درباره نذری پرهیاهوی روز اربعین + فیلم کشف قورباغه یک متری در بوشهری + عکس دستگیری فرماندار چابهار توضیح گلزار درباره نذری پرهیاهوی روز اربعین + فیلم تصویر پیکر خونین کودک 10 بختیاری بعد از حمله خرس+ عکس زیر گرفتن 2 مامور پلیس توسط راننده نیسان آبی در جاده هراز+ عکس این زن چرا صورتش با اسید سوزانده شد / انگیزه مجرم چه بود +عکس کتک زدن 3 دانش آموز با کابل توسط معلم در شهرستان جم+ فیلم و جزئیات شفیعی جم در برنامه تلویزیونی آبروی این زن بازیگر را حفظ کرد+ جزییات دسیسه احمقانه یک زن راز مخوف شوهرش را فاش کرد / چه می خواست چه شد!+عکس تمام بدن امین حیایی را گچ گرفتند! + فیلم علی درویش در حادثه جاده چالوس در گذشت + عکس اعتراف هولناک پدر و پسر آدم خوار / فقط سر قربانی را نخوردیم!+ عکس پوست صورت یک زن را قلفتی کندند! / این چهره چه رازی دارد!+ فیلم و عکس 16+ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرود موشک بدر یک در منطقه نظامی سعودی ها در ساحل غربی + فیلم این زن چرا صورتش با اسید سوزانده شد / انگیزه مجرم چه بود +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تصادف Crash حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث کامیون فیلم اتوبان برخورد شدید سواری با کامیون ویدیو ها عکس فیلم ایران من زن ویدیو ها قتل زندگی مرد ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی سواری در کاشان با سه کشته و ۲ مجروح

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه این خودرو پنج سرنشین داشت گفت: واژگونی یک دستگاه ساینا در محور ابوزیدآباد - کاشان سه کشته بر جای گذاشت و ۲ نفر هم مصدوم شدند. 

دکتر مهرداد فرزندی پور افزود:مصدومان این حادثه بعد از اقدامات درمانی اولیه توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.


او گفت: علت تصادف به وسیله کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سواری در کاشان با سه کشته و ۲ مجروح
  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • مصدومیت سه نفر در واژگونی سواری پراید در اتوبان قم -کاشان
  • آمار عجیب مرگ‌ومیر تصادف جاده‌ای در سه روز گذشته/ ۱۱۰ کشته در جاده های کشور
  • آمار عجیب مرگ‌ومیر تصادف جاده‌ای در سه روز گذشته
  • ماشین سواری رهبر کره شمالی با خودروی پوتین
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی در هندیجان
  • تصادف یک کامیون با ۲ خودرو در کمربندی شیراز
  • ۲۹ مصدوم به دلیل برخورد اتوبوس با گاردریل در اتوبان امام رضا + عکس
  • ۲۹ مصدوم به دلیل برخورد اتوبوس با گاردریل در اتوبان امام رضا