Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@10:05:34 GMT

سوپ بخورید، لاغر شوید!

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۹۵۵۱

سوپ بخورید، لاغر شوید!

رکنا:همه ما دوست داریم بدون احساس گرسنگی و در کنار خوردن غذاهای خوشمزه، لاغر شویم! با خوردن سوپ این امر برایتان میسر خواهد بود.

رژیم‌های زیادی بر پایه سوپ کلم وجود دارند. اما سوپ به قدری غذای سالمی است که پیش خودمان گفتیم، چرا فقط سوپ کلم؟ سوپ مرغ، سوپ قارچ و سوپ دیگر سبزیجات هرکدام به نوبه خود سهم زیادی در کاهش وزن شما خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص در فصل زمستان، به جای خوردن سالادهای همیشگی و یا ساندویچ‌های خانگی کم کالری، شب‌ها برای خودتان سوپ درست کنید و مطمئن باشید از خوردن آن لذت زیادی خواهید برد!

حجم سوپ به نسبت کالری آن خیلی بیشتر است. چرا که از مقدار زیادی آب تشکیل شده‌است. اگر قرار بود به همان اندازه یک کاسه سوپ، غذای خشک می‌خوردیم، مطمئنا چندین برابر کالری بیشتری به بدنمان می‌رسید.

سوپ به راحتی حجم معده را پر کرده و در نتیجه تا مدت بیشتری احساس سیری خواهید کرد. یک کاسه سوپ حداکثر 300 کالری دارد که البته شما به میزان اشتهای خود آن را میل می‌کنید. در این میان سعی کنید از خوردن کربوهیدرات‌های مضر در کنار سوپ، مانند پاستا و نان خودداری کنید.

خوردن سوپ هم بدن شما را سالم و مقاوم می‌کند و هم به علت گرما بخشیدن، متابولیسم بدنتان را بالا می‌برد. سوپ می‌تواند سرشار از مواد مغذی باشد. شما در سوپتان، بسته به نوع آن، می‌توانید از انواع سبزیجات و پروتیین‌ها استفاده کنید.

سبزیجات به عنوان فیبرهای محلول و غلات مانند جو و برنج قهوه‌ای به عنوان فیبرهای غیرقابل حل، کاملا نیاز بدن شما به فیبر را تامین کرده و هضم غذا را برایتان راحت‌تر می‌کنند.

سوپ‌ها طبیعتا چربی کمی دارند. پس اضافه شدن انواع پروتیین مانند گوشت و مرغ به سوپ، نه تنها باعث چاقی شما می‌شود، بلکه شما را سالم و متناسب نگه می‌دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

توضیح گلزار درباره نذری پرهیاهوی روز اربعین + فیلم کشف قورباغه یک متری در بوشهری + عکس دستگیری فرماندار چابهار توضیح گلزار درباره نذری پرهیاهوی روز اربعین + فیلم تصویر پیکر خونین کودک 10 بختیاری بعد از حمله خرس+ عکس زیر گرفتن 2 مامور پلیس توسط راننده نیسان آبی در جاده هراز+ عکس این زن چرا صورتش با اسید سوزانده شد / انگیزه مجرم چه بود +عکس کتک زدن 3 دانش آموز با کابل توسط معلم در شهرستان جم+ فیلم و جزئیات شفیعی جم در برنامه تلویزیونی آبروی این زن بازیگر را حفظ کرد+ جزییات دسیسه احمقانه یک زن راز مخوف شوهرش را فاش کرد / چه می خواست چه شد!+عکس تمام بدن امین حیایی را گچ گرفتند! + فیلم علی درویش در حادثه جاده چالوس در گذشت + عکس اعتراف هولناک پدر و پسر آدم خوار / فقط سر قربانی را نخوردیم!+ عکس پوست صورت یک زن را قلفتی کندند! / این چهره چه رازی دارد!+ فیلم و عکس 16+ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرود موشک بدر یک در منطقه نظامی سعودی ها در ساحل غربی + فیلم این زن چرا صورتش با اسید سوزانده شد / انگیزه مجرم چه بود +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه خوردن احساس چربی آب دوست عکس فیلم ایران من زن ویدیو ها قتل زندگی مرد ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم

دکتر غلامرضا کردافشاری، متخصص طب ایرانی، در برنامه «طبیب» در مورد نوشیدن آب وسط غذا توضیح می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • اگر قصد باروری دارید این خوراکی‌ها را حتما بخورید
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید
  • آب نمی‌خورید؟؛ این ۸ سبزی را بخورید
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • ببینید | با چالش ٢١ روزه حذف قند، می‌توان لاغر شد؟
  • روزی ۸ عدد از این میوه گران بخورید!
  • برای طول عمر به جای گوشت گاو، ماهی بخورید!