Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@03:26:09 GMT

حمله خونین یک قلاده خرس به پسر 10 ساله

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۰۵۸۶

حمله خونین یک قلاده خرس به پسر 10 ساله

کودک ۱۰ ساله در کوه مشرف بر شهر دستنا مورد حمله خونین یک قلاده خرس قرار گرفت .

محسن ابراهیمی مسئول روابط عمومی اورژانس استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ساعت ۱۲:۲۰دقیقه ظهر امروز کودک ۱۰ ساله‌ای که با خانواده خود برای تفریح به کوه مشرف بر شهر دستنا رفته بود متاسفانه مورد حمله خرس قرار گرفت و از ناحیه پا به شدت مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس استان بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ محل اعزام شد و کارشناسان فوریت‌های پزشکی پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، مصدوم را به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

ابراهیمی به خانواده‌ها توصیه کرد؛ حتی‌المقدور از بردن کودکان و افراد با توان جسمانی ضعیف به ارتفاعات و مناطق بکر طبیعی و مکان‌هایی که احتمال زندگی حیات وحش در آنها وجود دارد، خودداری کنند و دست کم در صورت چنین اقدامی، مراقبت لازم را از کودکان خود در این مناطق انجام دهند./ ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • مداخله به‌هنگام، راه کنترل نشانه‌های اوتیسم
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت