Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴محسن هاشمی رفسنجانی، با اشاره به لزوم کوچک‌سازی شهرداری تهران اظهار کرد: براساس برنامه سوم که هنوز تصویب نشده، مقرر است سالانه 6 درصد از پرسنل شهرداری تهران تعدیل شوند. این رقم قبلا 4 درصد بود.

وی افزود: باید چارت تشکیلاتی شهرداری تهران کاملا بررسی شود و ساختار آن دوباره دیده شود تا معلوم شود شهرداری تهران به چه تعداد پرسنل نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در دنیا شهرهایی در حد تهران معمولا با 30 تا 40 هزار نفر مدیریت می‌شوند، گفت: بسیاری از فعالیت‌ها در کلان‌شهرهای دنیا برون‌سپاری می‌شوند. اگر این اتفاق در شهرداری هم رخ داده باشد، شهرداری تهران باید حداکثر 40 هزار پرسنل داشته باشد اما اگر بعضی فعالیت‌ها هنوز برون‌سپاری نشده باشد، باید بررسی کنیم چه تعدادی از پرسنل تعدیل شوند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری تهران دارای 67 هزار نیرو است. به علاوه 50 هزار نیروی پیمانکاری نیز با شهرداری تهران همکاری می‌کنند که شهر را نظافت می‌کنند و انتظامات و فعالیت‌های مرتبط با خودرو را انجام می‌دهند بنابراین مجموعا 120 هزار نیرو برای شهرداری تهران کار می‌کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محسن هاشمی شهرداری تهران نیروی مازاد برون سپاری هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، محمدعلی شاه‌حسینی با اشاره به نتایج شاخص نرخ تورم ماهانه استان یزد در فروردین سال 1403 از سوی مرکز آمار ایران، اظهار داشت: بر اساس آمارها نرخ تورم فروردین ماه در استان یزد 2.3 درصد بوده که نسبت به مقدار مشابه در کشور حدود 0.3 درصد کمتر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد  از روند کاهشی نرخ تورم ماهانه زیر گروه‌ های کالایی خوراکی ها و غیر خوراکی ها در استان خبر داد و گفت‌: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در اسفندماه ۱۴۰۳، تورم ماهانه استان یزد برای زیرگروه «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات»، 2.2 درصد و برای زیرگروه «کالاهای غیرخوراکی و خدمات»، 2.4 درصد بوده که به ترتیب یزد در گروه کالایی خوراکی‌ها رتبه ۲۵ و در گروه کالایی غیرخوراکی‌ها رتبه ۲۶ کشور (بر اساس رتبه بندی بالاترین نرخ تورم به کمترین نرخ ) را کسب کرده است.

وی افزود: نرخ تورم نقطه به نقطه استان یزد نیز پس از ماه‌ها به زیر میانگین کشوری رسید که این درحالی است  نرخ برای استان در فروردین ماه ۱۴۰۳ معادل ۲۹.۳ درصد بود که نرخ کشوری ۳۰.۹ درصد می باشد.

شاه‌حسینی با اشاره به پایین‌تر بودن نرخ تورم ماهانه از شاخص‌های متناظر کشوری تصریح کرد: این موضوع نشان از موفقیت رصدخانه کنترل و پایش تورم استان یزد و برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط مدیران اقتصادی استان برای کاهش تورم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد خاطرنشان کرد: تداوم برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای کنترل تورم در استان موجب خواهد شد تا فاصله تورم سالانه استان از شاخص متناظر کشوری به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

شاه‌حسینی گفت: رصدخانه کنترل و پایش تورم استان که به ابتکار استاندار یزد ایجاد گردیده، با رصد دقیق ریشه های تورمی استان و تدوین پروژه های بهبود، به صورت مستمر و شبانه روزی تلاش کرد تا با اجرای برنامه های اصلاحی تورم استان را مهار نماید و تاکنون در دو شاخص تورم ماهانه و نقطه به نطقه موفقیت چشم گیری داشته است.

لازم به توضیح است که شاخص تورم سالانه به جهت نحوه محاسبه که میانگین ۲۴ ماه نرخ تورم ماهانه در آن ملاک قرار می‌گیرد با اختلاف زمانی نسبت به دو شاخص تورم ماهانه و نقطه به نقطه تغییر رفتار خواهد داد.

 

دیگر خبرها

  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید