Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید فرشباف رشیدی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به عضویت پنج میلیون دانش‌آموز در سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، تاکید کرد: ۲۹۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی از مقطع سوم ابتدایی تا دیپلم در سازمان بسیج دانش‌آموزی استان عضو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی در نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان، تشریح کرد: قریب به سه هزار واحد مقاومت بسیج نیز در مدارس استان مستقر است.

فرشباف با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز در مدارس استان، تاکید کرد: طبق برنامه های مصوب، بیش از 184 یادواره شهدای دانش‌آموز با هدف معرفی شخصیت شهدا در مدارس استان برگزار خواهد شد و در این بین، گفت: آذربایجان‌شرقی یک‌هزار و ۸۵۰ شهید دانش‌آموز دارد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی، هدف از اردوهای هجرت توسط دانش‌آموزان بسیجی را محرومیت زدایی از مناطق محروم و تربیت دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: در آن بیش از 3500 نفر از دانش‌آموزان شرکت کرده اند.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را از دیگر برنامه‌های محوری سازمان بسیج دانش آموزی برشمرد و گفت: طی سه سال گذشته 70هزار دانش آموز کلاس‌های دهم و یازدهم با سه هزار و 500 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با رقابت ۲ هزار و 5۰۰ دانش‌آموز در قالب 800 تیم آغاز شد.

دکتر طهرانچی پس از افتتاح این جشنواره از بخشهای مختلف آن بازدید و با شرکت کنندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان با حضور 2500 دانش آموز در قالب 800 تیم از 26 استان از امروز 19 اردیبهشت ماه آغاز و تا 21 اردیبهشت ماه در واحد علوم و تحقیقات کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی ادامه دارد.

این جشنواره در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229925 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان
  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • تحلیلی راهبردی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • تحلیلی راهبردی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد