Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@19:32:02 GMT

اعتماد به جوانان خلاق، جامعه را نجات دهد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۰۹۳۹

اعتماد به جوانان خلاق، جامعه را نجات دهد

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، عصر روز گذشته دهم آبان‌ماه در آیین گشایش ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری تبریز، ضرورت زمینه‌سازی برای حضور جوانان خلاق و نوآور را در عرصه‌های مختلف یادآور شد و گفت: اعتماد کردن به جوانان خلاق می‌تواند جامعه ما را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ربع رشیدی یادآور یک شهر دانشگاهی است و ۷۵۰ سال پیش در تبریز شهر دانشگاهی وجود داشت که علم، هنر و خلاقیت را تولید می‌کرد و به هفت زبان زنده دنیا در این شهر تدریس می‌شد.

پزشکیان اضافه کرد: وقتی وزیر بودم، درخواست کردم تا اجازه دهند به ۷۵۰ سال پیش برگردیم و به هفت زبان زنده دنیا تدریس کنیم که تدریس به سه زبان پذیرفته شد، اما ما که بیرون آمدیم، موضوع را سیاسی کردند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما برترین و بهترین بودیم، انسان به اندازه دغدغه‌ای که دارد، انسان است و باید این سوال را از خودمان بپرسیم که چرا من از دیگران بهتر نیستم، در نمازی که می‌خوانیم از برترین بودن خدا بحث می‌کنیم و باید زمینه‌ای فراهم کنیم که خلاق‌ها مستقل از عقیده‌ها و سلیقه‌ها بالا بیایند.

پزشکیان تصریح کرد: کشورما زمانی شکوفا می‌شود که تقوا به زبان امروزی و به معنی حرکت بدون خطا در جریان باشد، اگر در آموزش، صنعت، مدیریت و تجارت بتوانیم بدون خطا حرکت کنیم، برترین می‌شویم. بهترین شدن به زور نیست، بلکه به توانمندی و خلاقیت است.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، با بیان این که برازنده جامعه ما نیست که کارخانه‌ها بخوابند و جوانان ما بیکار بگردند، افزود: اعتماد کردن به جوانان می‌تواند ما را نجات دهد. دانشگاه‌های ما باید بر اساس نیاز جامعه آموزش بدهد و دانشجو باید در عمل یاد بگیرد نه پای تخته و به صورت تئوریک، نمی‌توان در کلاس درس، کاری یاد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی نماینده تبریز اعتماد به جوانان نجات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

این روز‌ها تهیه مسکن به عنوان سرمایه و گنجینه‌ای برای اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شود؛ بنابراین افراد جامعه برای تهیه آن به دنبال راه حلی هستند تا در سقف ایمن خانه خود زندگی خوبی را سپری کنند. دولت به منظور سهولت تهیه مسکن برای جامعه به ویژه اقشار کم درآمد طرح مسکن ملی را بنا کرد تا بتواند شادی و نشاط را به خانواده ها ارمغان بخشد. اما در برخی از مواقع عواملی از جمله تاخیر در تحویل مسکن لذت داشتن این سرمایه ارزشمند را از خانواده‌ها دور می‌کند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از بلاتکلیفی حدود 400 متقاضی مسکن ملی در شهرستان نورآباد استان لرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام مشکل ما ۴۰۰ نفر از خانواده‌های شهرستان نورآباد در مرکز شهرستان دلفان استان لرستان را لطفا پیگیری کنید خیلی از ما پنج سال است که در مسکن ملی ثبت نام کردیم و هر وقت که مراجعه کردیم با عدم پاسخگویی مواجه شدیم. با وجود اینکه آورده را به حساب واریز کردیم ولی متاسفانه بعد از این چند سال عملآ کاری برای ما انجام ندادند. الان دو تا قسط را سر وقت پرداخت کردیم از این جهت خواستیم لطف کنید پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • مانوین؛ حل مسائل جامعه با فناوری‌های فرهنگی و نوآور
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب