Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:17:00 GMT

وین رونی پنالتی خراب کرد؛ دی سی یونایتد حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۱۲۶۷

وین رونی پنالتی خراب کرد؛ دی سی یونایتد حذف شد

فصل اول حضور وین رونی در لیگ MLS آمریکا دیشب با تلخکامی او به پایان رسید چرا که رونی با از دست دادن یک پنالتی عامل حذف تیمش دی‌سی یونایتد در اولین مرحله‌ی حذفی این لیگ شد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌ی سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس با از دست دادن یک ضربه‌ی پنالتی در ضربات پنالتی آخر بازی تیمش مقابل کلمبوس کرو باعث باخت واشنگتن دی‌سی در مرحله‌ی اول رقابتهای حذفی لیگ MLS شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زمانی که رونی در ماه ژوئیه به آمریکا آمد و به دی‌سی یونایتد پیوست این تیم در قعدی ر جدول کنفرانس شرقی قرار داشت ولی حضور وین رونی چنان تاثیر روحیه‌بخشی داشت که دی‌سی یونایتد به خصوص با درخشش در مسابقات آخر فصل توانست خود را به مرحله‌ی حذفی لیگ MLS برساند. درخشش دی‌سی یونایتد باعث شده بود برخی ناظران به این نتیجه برسند که شاید تیم رونی بتواند به مراحل بالای حذفی راه یابد ولی اولین بازی این تیم در مراحل حذفی مقابل کلمبوس کرو دیشب پنج‌شنبه با نتیجه‌ی تساوی 2-2 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. اما رونی اولین پنالتی تیمش را هدر داد و بعد از او نیک دی‌لئون و لوسیانو آکوستا هم دو پنالتی دیگر برای دی‌سی خراب کردند.

 

این در حالی بود که دی‌لئون در طول بازی به ستاره‌ی نجات‌بخش تیمش تبدیل شده بود چرا که چهار دقیقه مانده به پایان وقتهای اضافه با گل تماشایی خود بازی را به تساوی کشانده بود. فردریک بریلنت ابتدا دی‌سی یونایتد را از حریف پیش انداخت ولی 15 دقیقه بعد فدریکو هیگواین به زیبایی کار را به تساوی کشاند. هیگواین در وقتهای اضافه هم برای کلمبوس گلزنی کرد ولی همانطور که گفتیم دی‌لئون در دقایق آخر کار را دوباره به تساوی کشاند.

 

کلمبوس کرو البته به پیروزی در ضربات پنالتی عادت دارد. آنها سال پیش هم در اولین مرحله‌ی حذفی لیگ MLS در ضربات پالتی از سد آتلانتا یونایتد گذشته بودند. آنها حالا در مرحله‌ی نیمه‌نهایی کنفرانس شرقی به مصاف نیویورک ردبولز خواهند رفت. در دیدار دیگر نیمه‌نهایی هم نیویورک‌سیتی اف‌سی با آتلانتا یونایتد مصاف خواهد داد.

 

وین رونی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سه همسرکُشی در مشهد

ساعت سه بامداد پانزدهم اردیبهشت با اعلام حادثه قتل زنی با ۲۴ ضربه چاقو توسط همسرش، قاضی صادق صفری بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد به محل وقوع قتل در بلوار خواجه ربیع اعزام شد.

در بررسی ‌ها مشخص شد مردی همسرش را در منزل پدرش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود و خواهر و برادر ۱۶ ساله مقتول نیز توسط این فرد با ضربات چاقو مصدوم شده بودند که اکنون دختر ۱۶ ساله در کما به سر می برد.

این متهم در تحقیقات به قاضی صفری دلیل این اقدام را اختلافات و موضوعات ناموسی اعلام کرد.

همچنین شب جمعه نیز حادثه قتل زنی در منطقه «مهدی آباد» مشهد اعلام و با حضور بازپرس قتل مشخص شد که زن تبعه افغانستانی که ۶ ماهه نیز باردار بود توسط همسر افغانستانی اش خفه شده و به قتل رسیده است، این مرد نیز انگیزه قتل خود را به قاضی، عدم تمکین همسرش اعلام کرد.

در حادثه دیگر در عصر جمعه، پانزدهم اردیبهشت ماه نیز با تماس زنی به اورژانس ۱۱۵ مبنی بر چاقو خوردن همسرش، پرونده جدیدی باز شد و با حضور بازپرش ویژه قتل عمد دادسرای مشهد در منزل این فرد در بلوار کشاورز، همسر صیغه ای مقتول مدعی شد که شوهرش با جراحت ضربات متعدد چاقو وارد خانه شده بود.

در تحقیقات قاضی صفری مشخص شد که ضربات چاقو به قلب و ریه مقتول در داخل منزل وارد شده و هیچ آثاری از خون در مسیر پله ها و غیره وجود نداشت، همچنین طبق گفته همسایگان شب گذشته نیز دعوای شدیدی بین این زن و شوهر رخ داده بود، لذا همسر این فرد نیز دستگیر شد که تاکنون به قتل اعتراف نکرده است.

تحقیقات بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد برای تکمیل پرونده های این سه قتل ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • اولین داروی رشد دندان آزمایش می‌شود
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد