Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@01:47:40 GMT

برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۱۲۹۵

برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر در خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، مراسم عزاداری دهه آخر صفر شامل عزاداری اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در بیت آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار می‌شود.
این مراسم عزاداری از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز شده و به مدت ۱۰ شب و پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود که در این راستا بیت امام جمعه خرم‌آباد از عموم دلسوختگان و عاشقان اهل‌بیت(ع) برای حضور در این مراسم عزاداری دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی عزاداری دهه پایانی صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهمن جعفری با اشاره به آخرین وضعیت واحد صنعتی «پارسیلون» خرم‌آباد گفت: مهرماه سال گذشته مزایده اول آن برگزار شد که مشتری نداشت.

وی با اشاره به اینکه قرار است اکنون مزایده دوم برگزار شود، اظهارداشت: برگزاری مزایده دوم مشروط به قیمت‌گذاری جدید است و کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی و اعلام قیمت جدید هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: با چند سرمایه‌گذار از هلدینگ‌های بزرگ و شخصیت‌های حقوقی در رابطه با «پارسیلون» گفتگو کردیم که امکان‌سنجی تولید محصولات قبلی و همچنین شرایط اقتصادی از جمله موارد مطرح شده در این جلسات بود.

جعفری گفت: منتظریم تا با قیمت‌گذاری جدید، وضعیت نهایی مشخص شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد