Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادی رییس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: چهارمین کارسوق ملی علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان مدارس سمپاد از دیروز با شرکت ۱۳۰ دانش آموز پایه‌های دهم و یازدهم از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، سمنان و مازندران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این کارسوق دو روزه، دانش آموزان باشرکت درکارگاه‌های تخصصی به تمرین پژوهشگری خواهند پرداخت.

آزادی گفت: دانش آموزان رشته‌های ریاضی وتجربی باسازماندهی درگروه‌های ۴ نفره به صورت میان رشته‌ای وتلفیقی به بررسی مسائل مربوط به علوم اعصاب شناختی می‌پردازند.

رییس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش مازندران افزود: پژوهشگران شرکت کننده دراین دوره پس از اتمام کارگاه‌ها با هدایت دبیرخانه کشوری علوم اعصاب شناختی به تکمیل دانسته‌های خودپرداخته و در نهایت در جشنواره کشوری موفق‌ترین گروه‌ها موردتجلیل قرار خواهند.

وی گفت: کارسوق‌ها یکی از اولویت‌های فعالیت مدارس سمپاد و از مبادی ورود به عرصه‌ی پژوهش تلقی می‌شود.

وی افزود: چهارمین کارسوق ملی علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان مدارس سمپاد درقطب ۲ کشور به میزبانی مازندران در مرکز آموزشی شهید بهشتی بابل برگزار می‌شود.

رییس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: این جشنواره امروز به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/آ

برگزاری کارسوق ملی علوم اعصاب شناختی در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت آموزش وپرورش اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین