Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گو اویوا در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: به دنبال این هستیم تا مقابل پرسپولیس عملکرد مثبتی از خدمان نشان بدهیم.

وی تاکید کرد: دنبال بازی هجومی برابر حریف هستیم. هدفمان برد در این مسابقه و بسته ماندن دروازه خودمان است. تمام تلاشم را می کنم تا بازی رفت را به سود خود تمام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 9:30 فردا شنبه در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن به مصاف تیم کاشیما می رود. 

کد خبر 4447424

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن فینال لیگ قهرمانان آسیا اربعین ۹۷ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن السد قطر مجارستان کشتی آزاد تیم فوتبال سایپا تهران کشتی فرنگی برانکو ایوانکوویچ وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال

نماینده کشورمان در وزن ۶۷ کیلوگرم با برتری مقابل کشتی‌گیر ترکمنستان راهی دیدار فینال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۵ نفر برگزار می‌شود، سعید اسماعیلی، نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی با آتدایف از ترکمنستان سرشاخ شد که در ۵۶ ثانیه و اجرای باراندازهای دیدنی ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید راهی دیدار فینال شد.

اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی‌لی از چین رفت که توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و در دومین کشتی مقابل فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان روی تشک رفت و با نتیجه هشت بر صفر حریف خود را مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد.

کد خبر 745075

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • محمدی فینال را از دست داد
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!
  • عیسی به دنبال رکورد دست نخورده شهاب زاهدی
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان
  • اعتراف مدافع اینتر: از ستاره رئال تقلید می‌کنم
  • شهاب زاهدی بلای جان همه غول‌های ژاپن!