Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:07:03 GMT

تبریز| امنیت امروز مرهون مجاهدت شهدای مدافع حرم است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۱۵۶۳

تبریز| امنیت امروز مرهون مجاهدت شهدای مدافع حرم است

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امنیت موجود در جای جای جهان اسلام را مدیون شهدا دانست و گفت: اکنون که زائران اربعین حسینی باید بدانند که مدافعین حرم با نثار جان خود، امنیت را برای آن‌ها فراهم کردند. ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرند، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم در سومین سالگرد شهید مدافع حرم روح الله طالبی، امنیت موجود در جای جای جهان اسلام را مدیون شهدا دانست و اظهار داشت:اکنون که زائران اربعین حسینی باید بدانند که مدافعین حرم با نثار جان خود، امنیت را برای آن‌ها فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر باید شور، شعور و هدف این شهیدان را بشناسیم تا بتوانیم ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم چراکه شهدای مدافع حرم نسبت به حرمین تعصب و غیرت دینی داشتند و نمونه بارز استقامت و شهامت بودند به گونه‌ای که از فرزندان و خانواده خود گذشتند و در این راه با اهدا جان خود اسلام را برای جهان تضمین کردند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی که دشمن از طریق جنگ اقتصادی در پی نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور است مردم باید با بینشی عمیق به این موضوع نگاه کنند و با اتحاد و پیروی از فرمایشات رهبری در این جنگ اقتصادی نیز پیروز شوند.

خرم در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران توسط مردم تشکیل شد و الان هم مسئولان کشور با اتکا به مردم و به خصوص قشر جوان باید مشکلات اقتصادی پیش آمده را حل کنند.

گفتنی است شهید روح الله طالبی اقدم در روز تاسوعای سال 1394 در کشورسوریه و شهر حلب به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید.

انتهای پیام/ن

R7887/P1361/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق

سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

گفتنی است، در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام‌های حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است
  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • هویت شهید گمنام در تبریز شناسایی شد
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم