Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@22:50:35 GMT

کشف محموله پوشک احتکاری در انباری در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۱۶۰۲

کشف محموله پوشک احتکاری در انباری در مشهد

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا کریم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: انبار پوشک به ارزش ۳ میلیارد ریال با گزارش اتاق اصناف مشهد در خیابان شهید مطهری شمالی این شهر مورد بازرسی قرار گرفت و این کالا‌ها به دلیل احتکار توقیف شد.

وی افزود: در این انبار یک هزار و ۲۰۰ بسته پوشک بچه احتکار شده بود که پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

20 / 20 کشف محموله پوشک احتکار مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی حمیدرضا کریم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کشف محموله پوشک احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6087079

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه